Meleg otthon, nyugalom, kényelem, burokban utazás
Szöveges ítélet
hátul a lábtér lehetne nagyobb, tényleg gyakoriak az elektromos problémák, de a felfüggesztés és a dízelmotorok pompásak de abból csak a 2,2hdi-t javasolom (ez az igazi Hydr3 felfügg, esp+asr, már alapjárattól terhelhet?, hihetetlenül egyenletes teljesítményleadás végtelen tartalékokkal)-a négysebességes ZF automatával nagyon jó nem szabad töle félni, a motor és a kuplung is megkíméltebb-amennyiben használtat néz, 6,5-7 litert kér 16 mázsa. Benzin: bárki bármit mond, az 1,8 benzin nagyon jó, de nem sportkocsi, 8-9liter 14mázsától nem olyan sok
Hibalista
- nem feltétlenül márkaszervízbe vigye, ott csak próbálkoznak, vigye specialistához, so-so valami szelep vagy szenzor mindig tönkremegy, de ett?l függetelenül élmény és fényévekkel el?bbre tart minden szempontból mint pl az agyondícsért és jellegtelen igénytelen passat, próbálja ki, bele fog szeretni!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | mondeo tdci | Következő autója? | csak c5 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
