Magyar úthálózatra tervezték
Szöveges ítélet
Az auto rossz tulajdonsaga, hogy nem erezni a gocsortoket, emiatt a veseko nem razodik ki, ha az auton mulik, akkor mutet szukseges!
Nemet autoknal erezni a magyar aszfalt minoseget, de en nem akarok minosegellenor lenni!
90-et lehet tartani utfelujitasnal is, lakott teruleten kivul. Veszelyforrast jelent a hirtelen lefekezo, majd megallo egyeb autohad. Tobbszor megtortent, hogy ki kellett kerulni az 5-10-zel docogo kocsisorokat par fekvorendor vagy 15 cm-es szintkulonbseg miatt. A sorelozeshez egyszer egy Xantia es egy Golf is csatlakozott. A Golf csikorgo kerekekkel allt meg a docceno lattan.... Nemet minoseg, tapasztalt vezeto!
Pesti forgalomban tobbszor nekikoccantak az autonak. Egyszer egy Opel fenyezese ment, amikor megtolta a C5-ot, amin semmi sem latszik!
Belul nem csiszog, nem zorog! Kenyelmes, halk, takarekos! Nem egy kotyogos nemet dizel, egy visszahivasra tervezett, tulpockolt turboval!
A problema az M5 Center szerviz szolgaltatassal van....
A Citroen M5 Centerbe hordtuk az autot. A szolgaltatas nem volt kiemelkedo, s utolso alkalommal egy feszitoszij csere (90000 Ft / 90000 km) utan, ami az egyetlen foalkatresz csere volt az auton, csopogott az olaj es 2000 km utan el is folyt az osszes a generatorra, ami ettol teljesen tonkre ment.
A javitas es generator felujitas 90000 Ft-ba kerult, s a szerviz 10000 Ft engedmenyt akart adni, mondvan, hogy nem bizonyithato, hogy az o hibajuk. Az ugyfel is, a szerviz is sejti, hogy kinek a hibaja... A szervizt nem emiatt a hiba miatt nem ajanlom senkinek, hanem a szolgaltatasert vallalt garancia hianyaert. Ha nincs garancia a munkajukra, en is javithatnam az autot! ;-)
Hogy mennyire kuzdenek az ugyfelekert, megmutatja a vedekezo allaspont es a per hallatan adott 10000 Ft-os kedvezmeny...
Furcsa elkepzeles a vasarlok megtartasara, az mar biztos!
Hibalista
- Az alabbiak, amikhez hozzaert a szerviz vagy javasolta a cserejet futott km miatt:
-
- - olajcsere: feltehetoen az olajtartaly tetejet rosszul tettek vissza es emiatt az olaj a generatorra folyt es leolte a generatort. A toltes elment, a fedelzeti szamtogep idoben es pontosan jelezte a hibat, sajat labon el lehetett vele menni minimalis olajszinttel a szervizig.
-
- - gyakoribb fekbetet csere, mint az elozo autonal (Toyota), de 500 kg-val nehezebb is a C5....
-
Ide hordtam szervizbe
Citroen M5 Center
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Citroen Erd
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Corolla | Következő autója? | Citroen C4 vagy C5 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
