A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C5 (2001-2004)

C5 2.0 HDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Magyar úthálózatra tervezték

Szöveges ítélet

Az auto rossz tulajdonsaga, hogy nem erezni a gocsortoket, emiatt a veseko nem razodik ki, ha az auton mulik, akkor mutet szukseges!
Nemet autoknal erezni a magyar aszfalt minoseget, de en nem akarok minosegellenor lenni!

90-et lehet tartani utfelujitasnal is, lakott teruleten kivul. Veszelyforrast jelent a hirtelen lefekezo, majd megallo egyeb autohad. Tobbszor megtortent, hogy ki kellett kerulni az 5-10-zel docogo kocsisorokat par fekvorendor vagy 15 cm-es szintkulonbseg miatt. A sorelozeshez egyszer egy Xantia es egy Golf is csatlakozott. A Golf csikorgo kerekekkel allt meg a docceno lattan.... Nemet minoseg, tapasztalt vezeto!

Pesti forgalomban tobbszor nekikoccantak az autonak. Egyszer egy Opel fenyezese ment, amikor megtolta a C5-ot, amin semmi sem latszik!

Belul nem csiszog, nem zorog! Kenyelmes, halk, takarekos! Nem egy kotyogos nemet dizel, egy visszahivasra tervezett, tulpockolt turboval!

A problema az M5 Center szerviz szolgaltatassal van....
A Citroen M5 Centerbe hordtuk az autot. A szolgaltatas nem volt kiemelkedo, s utolso alkalommal egy feszitoszij csere (90000 Ft / 90000 km) utan, ami az egyetlen foalkatresz csere volt az auton, csopogott az olaj es 2000 km utan el is folyt az osszes a generatorra, ami ettol teljesen tonkre ment.
A javitas es generator felujitas 90000 Ft-ba kerult, s a szerviz 10000 Ft engedmenyt akart adni, mondvan, hogy nem bizonyithato, hogy az o hibajuk. Az ugyfel is, a szerviz is sejti, hogy kinek a hibaja... A szervizt nem emiatt a hiba miatt nem ajanlom senkinek, hanem a szolgaltatasert vallalt garancia hianyaert. Ha nincs garancia a munkajukra, en is javithatnam az autot! ;-)
Hogy mennyire kuzdenek az ugyfelekert, megmutatja a vedekezo allaspont es a per hallatan adott 10000 Ft-os kedvezmeny...

Furcsa elkepzeles a vasarlok megtartasara, az mar biztos!

Hibalista

- Az alabbiak, amikhez hozzaert a szerviz vagy javasolta a cserejet futott km miatt:
-
- - olajcsere: feltehetoen az olajtartaly tetejet rosszul tettek vissza es emiatt az olaj a generatorra folyt es leolte a generatort. A toltes elment, a fedelzeti szamtogep idoben es pontosan jelezte a hibat, sajat labon el lehetett vele menni minimalis olajszinttel a szervizig.
-
- - gyakoribb fekbetet csere, mint az elozo autonal (Toyota), de 500 kg-val nehezebb is a C5....
-

Ide hordtam szervizbe

Citroen M5 Center

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Citroen Erd

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Corolla Következő autója? Citroen C4 vagy C5
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C5 2001

További ítéletek (93 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)