Király a nagy bálna
Szöveges ítélet
Kinek a pap kinek a papné. Szerintem gyönyör?.
Els? látásra megtetszett. Nagyon kényelmes, ami kell minden benne van (még olyan is amit nem használok). Egy seggel sok száz km-t simán lenyomtam vele. Az autómata váltó nagyon király! A 136 LE elég az autóhoz, nagyon jól gyorsul. Amikor Érdi emelked?n (felfelé) simán legyorsulok mindenkit az nagyon király. Kiválló úttartás. 190 erölködés, gond nélkül (csak teszteltem!). A csomagtartó hatalmas.
Kisebb apróbb bosszúságok, hogy a két első belsö kilincs a kezemben maradt, az ablakmosó visszajelzö elektronika beszart, a plüss ülés gyorsan szöszölödik, nincs egy normális pohártartó.
A legnagyobb hibája a hátsó fék konstrukció. A gyári valami katasztrófa, ahogy csikorognak. Kb. négy szerelő után jutottam el Érdre Merkerthez. Aki végre úgy megcsinálta, hogy meg se nyikkanttak a fékek, több ezer km után sem.
Semmi komolyabb gondom nem volt vele.
Azóta eladtam nevetséges áron, de muszály volt mert jött egy másik autó.
Hibalista
- A fék pofák gyorsan kopnak. Tárcsát pofákat 50000-nél cserélni kellet. Ablakmosó visszajelz? kütyü csere. Bal els? bels? kilincs eltört, csere.
-
Ide hordtam szervizbe
Citroen Pannon-Car Györ
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Merkert Művek
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 38000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 56000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Picasso | Következő autója? | Már PUG 407 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
