A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C5 (2001-2004)

C5 2.0 SX BREAK 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényes Bálna

Szöveges ítélet

A megvétel okát az adta, hogy a nyári szabira autóval akartunk hazamenni. Árban jó volt, legalábbis összehasonlítva a német és japán vetélytársakkal. A szervizekre lelkileg "készültem" , de talán nem ilyenre.
Városi, rövid távú használatra 10-11,5l. körüli fogyasztást produkált. Ez télen is azt jelentette, hogy több mint 500Km volt megtehető 1 tankolással csak a városban. Igaz, itt kisebb a forgalom és sok a gyorsforgalmi út.
Országúton nagy meglepetésemre - tartva a szabályokat, de azért picit magyarosan lazázva - 6,2l volt a csúcsfogyasztás, automata váltóval és légkondival. 2 felnőt, 2 gyerek és a hátulja dugig pakolva. A futómű Hidraktív 3. A futómű jó, bár szerintem nagyon korán alulkormányzott lesz. Szűk fordulóban érezhetően és hallhatóan tolja az elejét.Lengyeleknél jó hasznát vettük, a rosz utakon való hirtelen irányváltásokat sem akarta megbosszulni.
Valóban jól pakolható.
Szerintem 120 fölött elgyengül a teljesítmény. Sokat levesz a váltó is. Az egyes fokozat után van 1 idétlen váltása, majd pakolja a kettest, melyhez sokszor nagyon alacsony a fordulatszám. Kézzel rásegítve is pont rossz a tartomány, állandóan sportolni meg nem érdemes.
Az ülés jó, bár ha én magamra állítom kényelmesre - ez soha nem sikerült, mivel gondolom, bennem van a hiba:-)) - akkor a pedálok jó helyen vannak, de a kormány túl messze. Nem nyújtott lábbal vezetek!
Az első ajtók felől ablakmozgás szerű hang hallatszik. Senki nem tudta javítani.
Az első lámpákon látni, hogy villognak-kihagynak. Már nem is számolom az izzó cseréket (nem xenon).
Lényegében kiszolgálta a családot és a srácok imádták a hátsó óriás helyet. Ha a franciák jobban figyelnének a minőségre, szerintem lenyomnák a német márkákat. Ilyen hozzáállásuktól viszont mit várunk?
Volt már nagy autóm, nem a WAGON miatt szerettük meg, de javíthatatlansága miatt nem vennék mégegyszer-legalább is egyenlőre.

Hibalista

- A reggeli hidegindításnál nyikorgó hang a motortérből.-ékszíjfeszítő görgő.-kb fél éves korától
- 1 évesen gyári előírt szoftver frissítés.-alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb lett, némileg javult a fogyasztás, mivel hamarabb felkapcsolt.
- Hátsó ablak fűtőszál szakadás.-az első évben.
- Hátsó fék nyikorgása.-másfél évesen kezdte. Kettő évesen garanciában mindkét hátsó fékszerkezet komplet csere.
- Kormánymű felől kopogó hang útegyenetlenségen.-2 évesen
-
- Javíttatás emeli a költségeket.

Ide hordtam szervizbe

VEHO Ezt nem ismeritek, finnországban van.
Semmire nincsenek felkészülve, pedig a gépesítésük fantasztikus. Már csak a jó magyar szerelő szakik hiányoznak műhelyeikből.
Pl.: -a reggeli nyikorgást nem tudták mgjavítani. 1-1 próbájukat követően a hang 4, de legkésőbb 7 nap múlva ismét hallható volt. Ehhez 3-4 napig az autót bent tartották. A számlák alapján - melyeket sikerült garanciába iratnom - ékszíjat, ékszíjtárcsákat, feszítőt is cseréltek. Szerintem csak a feszességet próbálgatták.
A hátsó szélvédő cserénél ablaktörlőt nem állították be.-félig az ablakot, félig a hátfalat törölte. A tetőspoilert rosszul rakták vissza ezért az begyüjtötte a vizet maga alá.
Kettő éves elmúlt amikor 3 hengeresen indult. 1 gyertya hézagállítás megoldotta a problémát. Javítási idő:8.5 óra!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

CITROEN szervíz a budaőrsi reptér oldalánál.
Az autó kettőéves korában egyszeri meghallgatásra megoldották gyors munkával a görgő cserét. Azóta is csönd van indításkor.
Magyarosan egyszerű és jó ötletük is van az esőszenzor ellenőrzésére.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 52000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Wagon R+ Következő autója? lakás v. építkezés előtt? valami nagy
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C5 2001

További ítéletek (93 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)