Jóságos Cet
Szöveges ítélet
Szóval az autóba kb. 60000 km-t hajtottunk bele. A vásárlás egy spontán, egyszeri lehetőségből adódott melyet megragadtunk. Az autó chip-tuningosan került már hozzánk, nagyon jó, szerető gazdától. Az autóban nagyon jó a HydrActive III-as felfüggesztés, rossz tulajdonsága talán nincs is. Sportban nagyon kezes.
Használjuk az emelés funkcióját is, rendkívül praktikus. Az autóban mint ahogyan említettem chip is van így állítólagosan kb. 170 le, 380 Nm lehet benne ami nagyon jó. Nagyon jól húz turbólyuk után (kb.1800-1850). Hiányzik viszont belőle a 6. sebesség rengeteget pörög. A digitklíma okos, praktikus, az esőérzékelős ablaktörlő néha kicsit megzavarodik és gyorsabban töröl mint ahogy az adott szituáció kívánná.
Sajnos hagyott már ott az út szélén de még csak egyszer, azt is a motor védelmét szolgálva az elektronika tiltott le.
Amúgy nagyrészt az előzőekben olvasottakhoz képest jó képet ad magáról az autó.
2007.08.22.
Az autó 2 hete szervízben....
Nem tudjuk mi lesz, mindig valami más baja van nem lesz talán olyan vészes. FAP szűrő kever.. Ja és TDi-ket megszégyenítve füstöl.
Még a héten kész lesz remélhetőleg.
Hibalista
- -elektronika
- -különböző apró-cseprő hibák
- -típushibák
Ide hordtam szervizbe
Xektor Kft. Veszprém
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Bora 1.4 16v | Következő autója? | Passat/Avensis/Mondeo a jövő függvénye |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
