Gyors cirkáló - gyengéd vadállat
Szöveges ítélet
Lassan kezd el füteni, lomha a csomagtér-nyitó teleszkóp, nehezen húzódik vissza a leggyakrabban használt biztonsági öv - szóval bosszantó apróságok. Amúgy nagy a fordulási sugara, ezért a spórolós sváb mélygarázsokban bajban vagyok néha. Alapvetöen jó az egész szerkezet. Nagyon szeretem a diesel motorját. Húz, mint a bivaly és autópályán tartósan 160km/h-val (Németország) haladva 7,5 l-t fogyaszt. Nagyon jól müködik az ESP (stabilitás program) a havas úton kanyarba bevágódva a csúszó autót egy kis gázadással olyan szépen a helyére lehet tenni, hogy feszülni kezd a zakóm, hogy milyen iszonyú jól vezetek, pedig nem is én csinálom! :-) Jól vannak elhelyezve és arányosak a kezelöszervei. Èrtelmes kiegészítö kis "tamagocsik" vannak benne (pl. ülés alatti rekesz - kiváló a sárga mellénynek). A legjobb, amikor egy szép, lágyan kanyargó úton odalépek neki, elkezd halkan sivitani a turbó, de efölé persze markánsan bemorog a motorhang és gyorsul, mint a balatoni vihar.
Hibalista
- indexkapcsoló, Siemens navigációs rendszer szoftverzürös
Ide hordtam szervizbe
Stuttgart, Metzstrasse.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 406 | Következő autója? | esetleg egy BMW |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
