Feneketlen kút a pénzemnek
Szöveges ítélet
Hidopneumatikus rugózású autókhoz képest, kissé kemény a futóműve a régebbiek (xantia, xm, bx, stb) sokkal lágyabbak. Ettől függettlenül a kényelmével nincs baj. A fogyasztásával, menet tulajdonságaival teljesen elégedett vagyok. Ami nem tetszik, az, hogy nagyon szervíz igényes, és drágán, sokszor csak gyári alkatrészeket kapni hozzá. 60 ezer km után után mindkét hátsó féknyerget cserélni kellett rajta, majd a kormányszervő csövet, most pedig egy hidraulika csövet (a márkaszervízben ez utóbbit csak úgy emlegették, hogy, ja ami folyni szokott)
Hibalista
- hátsó féknyergek (36 ezer/db) kormányszervó cső (43 ezer ausztriából, itthon 58 ezer) hidraulika cső (76 ezer ausztriából, itthon 93 ezer)
Ide hordtam szervizbe
Merkert Ferenc Érd
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 59000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | xantia 2,0i sx break aut. | Következő autója? | még nem tudom, de lehet, hogy egy újabb c5 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
