A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C5 (2001-2004)

C5 2.2 HDi SX 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Be-speedezett szürke bálna

Szöveges ítélet

Második C5-ömet taposom, az első egy 2001-ben gyártott, első szériás modell volt, sok gyermekbetegséggel, de imádtam a BMW-ket, Merciket és egyéb (állítólag) prémium autókat megszégyenítő kényelmet, felszereltséget és menetteljesítményt (imádtam az érzést, amikor a kopaszok kepesztettek mellettem a TDI Audikkal meg sz@rrá pörgetett Hondákkal, én meg felváltottam még egyet:)). Annak voltak hibái rendesen, meg belepakoltam 220e km-t, uh úgy döntöttem, ideje váltani. Így 2006 karácsonyán beültem egy 2004.12-ik havi, tök ugyan olyan 2.2 HDi SX-be, csak már 6 sebességes váltóval. A kényelem ugyan az, de azért mégis majdnem új autó volt.
Kicsit a rossz tulajdonságairól: a felsorolt hibákon kívül (amelyek egyébként mind garanciálisak voltak, mert vásároltam hozzá kiterjesztett garit még két évre - életem legjobb döntése volt, MINDENKINEK nagyon ajánlom!) tulajdonképpen az "új" 6 sebességes váltót nem szerettem meg: nem volt takarékosabb, és végig az az érzésem volt, mintha a régi 5 sebességesbe bezsúfoltak volna még egy fokozatot. Szerintem romlottak az áttételek és a menetteljesítmény, és nem lett gazdaságosabb, ugyhogy ezt az egyet sajnálom, és mindenképp´ az 5 sebességeset ajánlom! Még annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy ez az autó olyan, mint egy háziállat: ha szereted, nem hagy szarban, ha úgy bánsz vele, mint egy Ladával vagy Wartburggal, akkor 2000 km után lerohad. Persze aki nem foglalkozik az autójával, az megérdemli, hogy Hondával meg Suzukival járjon, nem? :) Ha szervízbe kell vinni, akkor vidd el, ha ki kell vmit cserélni, cseréld ki. Ha meg nincs erre pénzed, akkor ne ilyen kategóriájú autóban gondolkozz, azért ez az A6-tal és E Mercivel egy kategória - szervíz és alkatrészárban is. Aki viszont egyéniséget szeretne, és nem akar a 194-ik BMW-s vagy Mercis lenni az utcában, annak kifejezetten nagyon ajánlom. Ja és még valami: gyakorlatilag kizárt, h bármikor is ellopják. Míg egy nagyértékű német autónál azért fél szemed mindig az udvaron van, addig velem megtörtént, hogy 2 napra a Nyugatinál hagytam, és nem volt bezárva, persze véletlenül. Senki, még csak rá se nézett...

Hibalista

- Tempomat kuplungkapcsolója, bal hátsó ablakemelő, világítás kapcsoló, hamutartó

Ide hordtam szervizbe

Citroen Wendom (Bécsi út, korábban Citroen Nagy)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 27000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? C5 Következő autója? Citoren C5 III.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C5 2001

További ítéletek (93 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)