Azt kaptam, amit vártam
Szöveges ítélet
Nem az első Citroenem, azelött volt egy BX és egy Xsara. A BX után egy kicsit hiányzott a Xsaraban a hydros futómü, ezért esett a választásom / mivel nagy családi autót kereestem/ a C5-re. Ez az autó a magyarországra behozott eklső C5-ök egyike volt/2001 május/. Az X változatot vettem, ez kevésbé van telezsufolva néha számomra felesleges elektronikával.A hibalistában leirt problémákon kivül más "gyári"probléma az 5 év alatt nem merült fel. Igaz az első évben a hátulját kétszer is megnyomtam, kicsit nehéz volt megszokni a méreteket. Szintén az első hónapokban idegesitett, hogy a hátulja , ha egyedül utaztam, zörgött. Ezt az egyik szerelő orvosolta ,egy próbaut után. A hátsó ülések rögzitését kellett szigetelőszalaggal korrigálni.Összegezve:A motor kiváló, kellemesen vezethető. A futómü szerintem az országutakra / akár osztrák, pláne ha magyar/ a lehető legkellemesebb. Érdeklődve olvastam az egyik hozzászólásban, mint panasz, hogy a lengéscsillapitó átfurta a motorháztetőt. Érdekes! Én a nem létező lengéscsillapitóra még egy fillért nem költöttem.
Hibalista
- Az első évben a bal első ablak becsipődésgátlóját kétszer is be kellett állitani /kb. 5 perc./. Egyszer szintén garanciában az immobilaiser nem ismerte fel a kulcsot- trailer.
Ide hordtam szervizbe
Király Auto Kiskunhalas
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Xsara | Következő autója? | C5 utódja |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
