A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C5 (2001-2004)

C5 2,2 HDI 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

3 milliós bukta

Szöveges ítélet

?szintén szólva a menettulajdonságok miatt választottam ezt a modellt, ezzel a bivalyer?s és korszer? motorral simán aláztam a 2,5 TDI Audikat (és nem is kerepelt a motor, mintha a végét járná.)
De ezzel vége is a jó dolgok felsorolásának.

Amit nem szerettem:
- Küls?re már az elején se tetszett, bamba és jellegtelen, de azt gondoltam, hogy gyorsan beleszürkül majd a tömegbe, a vizuális környezetszennyezésben verhetetlen koreaiak mellett még majdnem normális autónak is t?nik. Végül is ez így is történt, ráadásul az új C5 rettenetes hátsó lámpái miatt a régi határozottan szépnek t?nik már :-)
- A bels? el?ször eléggé tetszett, de valahogy idegesített egy id? után: finomkodós plüss mindenhol, túltervezgetett m?szerek, és már nem t?nt megbocsáthatónak a rettenetes m?fa-berakás sem.
- Az ülés kényelmes fotel. Az els? 100 km-ig, utána kibírhatatlan derékgörnyeszt?.
- Állandó szervízbe járkálás. Számolatlan alkalommal vittem szervízbe a folyamatos meghibásodások és visszahívások miatt, igaz, hogy nem került pénzbe (még jóhogy, egy tökúj autónál), de rengeteg id?m elment erre, és ezt igen nehezen viseltem.
- És a legnagyobb fájdalmam: Az ára a tapasztalatok fényében egyszer?en értelmezhetetlen. Kis apró híján 8 millióért vettem újonnan, 1 év után normális autóba fillérekért számították volna be (Citroent meg nem akartam, köszönöm), úgyhogy plusz felnikkel és gumikkal adtam el 5,2-ért, közel 3 milliót buktam rajta. Ennek az autónak a reális ára gazdagon felszerelve is max. 6 millió forint lehetne.

Hibalista

- Szerencsére minden garanciális volt, belegondolni is rettenet, mennyit kell rákölteni a garancia lejárta után:
- - szoftverfrissítésnek nevezett komplett szoftver hibajavítás háromszor
- - els?-hátsó fékek komplett cseréje
- - gázteleszkóp csere
- - generátor csere
- - visszajelz?k: olajszint jelz?, üzemanyag jelz?, akkulmulátor töltés
- - ablakmosó szenzor, majd a mechanika
- - ablakmosó tartály csere
- - tempomat
- - behajló küls? tükrök
- - cd játszó néha m?ködik, néha nem, a hibát nem sikerült javítani
- - állandóan kiég? izzók (hátsó tompított, hátsó rendszámtábla-világítás)

Ide hordtam szervizbe

Citroen M5 Center - nagy szöveg, gyatra szolgáltatás

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Avensis 2.0 Következő autója? Toyota Avensis D4D
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C5 2001

További ítéletek (93 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)