3 milliós bukta
Szöveges ítélet
?szintén szólva a menettulajdonságok miatt választottam ezt a modellt, ezzel a bivalyer?s és korszer? motorral simán aláztam a 2,5 TDI Audikat (és nem is kerepelt a motor, mintha a végét járná.)
De ezzel vége is a jó dolgok felsorolásának.
Amit nem szerettem:
- Küls?re már az elején se tetszett, bamba és jellegtelen, de azt gondoltam, hogy gyorsan beleszürkül majd a tömegbe, a vizuális környezetszennyezésben verhetetlen koreaiak mellett még majdnem normális autónak is t?nik. Végül is ez így is történt, ráadásul az új C5 rettenetes hátsó lámpái miatt a régi határozottan szépnek t?nik már :-)
- A bels? el?ször eléggé tetszett, de valahogy idegesített egy id? után: finomkodós plüss mindenhol, túltervezgetett m?szerek, és már nem t?nt megbocsáthatónak a rettenetes m?fa-berakás sem.
- Az ülés kényelmes fotel. Az els? 100 km-ig, utána kibírhatatlan derékgörnyeszt?.
- Állandó szervízbe járkálás. Számolatlan alkalommal vittem szervízbe a folyamatos meghibásodások és visszahívások miatt, igaz, hogy nem került pénzbe (még jóhogy, egy tökúj autónál), de rengeteg id?m elment erre, és ezt igen nehezen viseltem.
- És a legnagyobb fájdalmam: Az ára a tapasztalatok fényében egyszer?en értelmezhetetlen. Kis apró híján 8 millióért vettem újonnan, 1 év után normális autóba fillérekért számították volna be (Citroent meg nem akartam, köszönöm), úgyhogy plusz felnikkel és gumikkal adtam el 5,2-ért, közel 3 milliót buktam rajta. Ennek az autónak a reális ára gazdagon felszerelve is max. 6 millió forint lehetne.
Hibalista
- Szerencsére minden garanciális volt, belegondolni is rettenet, mennyit kell rákölteni a garancia lejárta után:
- - szoftverfrissítésnek nevezett komplett szoftver hibajavítás háromszor
- - els?-hátsó fékek komplett cseréje
- - gázteleszkóp csere
- - generátor csere
- - visszajelz?k: olajszint jelz?, üzemanyag jelz?, akkulmulátor töltés
- - ablakmosó szenzor, majd a mechanika
- - ablakmosó tartály csere
- - tempomat
- - behajló küls? tükrök
- - cd játszó néha m?ködik, néha nem, a hibát nem sikerült javítani
- - állandóan kiég? izzók (hátsó tompított, hátsó rendszámtábla-világítás)
Ide hordtam szervizbe
Citroen M5 Center - nagy szöveg, gyatra szolgáltatás
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Avensis 2.0 | Következő autója? | Toyota Avensis D4D |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
