A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 Picasso (2013)

C4 Picasso 2.0 HDI (150) FEEL + City 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Családbatár

Szöveges ítélet

...és akkor már úton volt a második gyerek, váltani kellett. Típikus történet. 10 év gondtalan (!) Alfa Romeo 147 használat után kipróbltuk milyen a másik véglet, egy családi egyterű. Váltáskor bármi szóba jöhetett amiben van egy kis fantázia. Ez máris kizárta az összes német típust :). A II. generációs C4 Picassot nem is ismertem addig. Még ma sem látni sokat az utakon. Először az 5 személyes változaton akadt meg a szemem amikor közelről láttam egyet. Aztán a kevés eladó példány és a plusz hely miatt meggyőztük magunkat, hogy a 7 személyes is jó lesz nekünk. Így utólag nagyon helyesen tettük. A kínálatot szűkítette a 2000-es diesel motor és facelift kivitel szűrő is.
A választott példány 170e km-el, 5 évesen került hozzánk egyenesen Franciaországból. Szerencsére az előző tulaj kívül-belül vigyázott rá, pár temészetes használatból eredő kopás/karcon kívül nem volt semmi vészes.
Először a jó dolgok:
Menetteljesítményben és kényelemben pont olyan amilyet elvárnál ettől az összeállítástól. A bőséges helykínálat, panoráma szélvédő, kényelmes ülések, nyomatékos motor pihentetővé teszi a családi hosszú utakat benne. A motor 0-160km/h között nem jön zavarba. Hegyes szerpentineken is erőlködés nélkül teljesít kézi váltóval. Futómú nekem kemény: kanyarokat jól fekszi, de kátyúkon pattogós. Menetteljesítményét jól jellemzi, hogy egy laposabb-sportosabb Alfából átülve könnyen hozza ugyan azt a stabilitást és dinamukusságot. Valahogy megcsinálták azt is, hogy 1000-1200-es fordulattól már kényelmesen húz a motor erőlködés vagy dadogás nélkül. Klíma gyorsan hűt + hátul is vannak külön szabályozható erősségű befúvó ventillátorok. 2000-es motor mellé alapból a szebbik 17"-os felni jár.
Otthon elvégezhető szoftverfrissítéssel került rá Android Autó és iPhone Carplay is amivel egy nagy hiányt pótoltak, úgy tudom a facelift előtti gyártások nem kaptak ilyen támogatást.
Középső üléssorban 3 teljes értékű ülés: három gyerekülés vagy három felnőtt kényelmesen elfér. Teljesen hátratolt hátsó ülésekkel még a lábakat is ki lehet nyújtani.
5+2 fővel ritkán utazunk, de nagy buli berakni az egész családot, vagy plusz gyereketek hátra. Ilyenkor persze a csomagtartóban hely csak pár hátizsáknak marad.
És akkor a rossz dolgok:
Az érintőkijelző nagyon érzéketlen és lassú, ezen dolgozhattak volna még. Ablakmosó csak az ablaktörtlő lapátok magasságáig spricceli a mosófolyadékot. Adblue betöltő nyílás a hátsó pótülések alatt van. Nehezen hozzáférhető és nem túl tiszta megoldás ha pl. kannából töltesz bele folyadékot.
A beltérben olcsó, kopogós, könnyen karcolódó műanyagokat használtak. Ez nagyot ront a kocsi amúgy jó megítélésén.

Hibalista

- -kormány tempomat +/- gombjai lekoptak és zörögtek. Szerencsére van hozzá olcsón gyári cserealkatrész amivel meg lehet oldani. - -Adblue tartály hiba. Valami szenzor ment benne tönkre. Gyárilag csak a komplett tartály cserélhető 400e+ Ft-ért. Gyors utánajárással a javítás megúszható 150e Ft körül is amivel ugyan úgy működik tovább az AdBlue befecskendezés. (Ki is lehetett volna ütni de azért már megbuksz műszaki vizsgán) - -Első futómű kb komplett csere 20.000 km alatt. A futómű valószínűleg már csereérett lett az autó előélete során, de a magyar utak hozták elő a hibákat benne. - Vásárlás után megkapta a vezérlés + kettős tömegű csere párost is. Ez nem az autó hibája, csak kopó alkatrészek.

Ide hordtam szervizbe

Varga Autószerelő Műhely - Győr.Francia autót csak ide!!!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Kecskemét Hovány1x volt náluk még az utolsó gyári szervizen. Drágák, de ezt tudtam amikor odavittem.Gázolajszűrő tömítését rosszul helyezték fel... Remélem nem okozott maradandó kárt.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2016
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 147 1.9 JTDm 120le Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 Picasso 2013 (2013)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)