A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 Picasso (2013)

C4 Picasso Grand 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az auto csúcs szuper, de miért éppen Citroen?

Szöveges ítélet

Citroent? Én,soha.....ez aznap hangzott el amikor a Ford Mondeom dombnak felfele átváltott álcázó üzemmodba és megtöltött egy kétsávos utat lila füstel egy kilométer hosszan.

Na itt kaptunk egy Citroen C4 piocassot csereautónak.
Egy hét múlva vettem egy hét személyesett a Grand kivitelben, nyolc hónaposat 21000km-rel.

Hogy miért, talán mert akkora belülröl mint egy tornacsarnok, mégis könyü vele parkolni. Technikailag az eddigi legjobb amim csak volt. Söt a kategoriájában veri az összes márkát ár/érték/minöség/használhatóság kategoriában.

Az 1,2-es turbomotor erösebb mint a Mondeom 2,0l motorja. Mondjuk motorfék az nincsen neki, de nyolc!! másodperc alat van százon és pilanatok alatt 140-150.
Ami számomra hihetetlen volt, az az hogy merjem használni a gázpedált. A motor 1000-fordulatol olyan mint egy megvadult bika. Soha nem kellet pörgetnem a motort a nyomatékért. Amiota megvan még nem pörgetem 3500-tovább mert nem kellett. És mindezek mellett 5-6 literelel lehet járni vele, akkor is ha fullon megy a klima. Mondjuk vontatásnál, ha ráakasztok két tonnát akkor felmegy nyolc litere, de mét igy is virgonc marad a vas.
Télen vegyesben 7,5-re de szélvédö-tükör és ülésfütéssel plusz klima természetesen. Az sajnos hidegben nagyon kell, mert sokk az üvegfelület és hajlamos a párásodásra.

Az útfekvése stabil, de meg se közeliti a Mondeoét, hiába szélesebb husz centivel. Mégis biztonsagosan vezethetö a magas kaszni ellenére, még télen is. Ezt egy családi autonak találták ki, nem alkalmas sportos vezetésre, habár a motor simán túlteljesiti az elvárásokat.
A fék élelveszélyesen erös, aki elöször vezet ilyet hamar meglepödik. Vészfékezéskor is lehet kormányozni az autot, ezt mi ki is probáltuk rögtön az elsö nap ahogy megvettem.(szarvas kerülés)

Mint irtam az auto nem kicsi,belül széles, magas és hosszú. Esélytelen a gyerekeknek rugdosni a vezetöülést, vagy bunyozni, mert nem érik el egymást ha be vannak kötve.......és még a leghátsó üléssorban is elfér egy magamfalyta nem kis ember ugy hogy még a csomagtartóba is marad hely. Egy hét tagu család simán mehet strandra vele pakostul, söt elfér hátul öt gyerekülés kényelmesen.........ezzel az álittással már nem egyszer nyertem fogadást.

A parkolás a városban is könnyen megy, rendkivül fordulékony és hihetetlen manövereket lehet csinálni vele. A leglehetetlenebb helyre is be lehet vele parkolni, mondjuk az automata parkolást még soha nem használtam, na nem azért mert nem akartam, hanem mert soha nem volt türelmem kivárni mig kiszámolja magának a hogyaniscsinbáljam parkolást.
Mondjuk sokat segit a parkoloradar és a tolatókamera. Ezek azonnal reagálnak, nincs késes, késve jelzés. És nem csak a nagy tárgyakat veszi észre a müszer, de pl. az utánfutó vonohorgát is látja.

A müszerezetsége nagyon ott van, átlagon felüli, magamnak álithatom be mi az amit akarok látni és mi az amit nem. Àtlátható, felhasználóbarát az elosztása és a kialakitása.
Mondjuk itt a személyre szabot beálitás csak reklám maradt, mert memorizálva csak a szint lehet beálitani rajta. Öszintén megmondva ezzel átbaszták a jónépet, mert beállitom magamnak, aztán az aszony is magának, amivel kitörölte az én beállitásaimat és jön az agyhalál!

A sávtartó aszisztens jó dolog, mert mint irtam ez a gép husz cm-rel szélesebb! mint az átlag nagy autok.
Ugyanakkor tök barátságtalan amikor beleavatkozik a vezetésbe, olyankor is amikor nem kéne vagy pl. oka sincs rá! Vagy netán ivre akarok venni egy kanyart, esetleg kerülnék valamit index nélkül!
Még nem sikerült eldöntenem kikapcsoljam e, néha jól jön mikor balfasz vagyok.

Mindent ki íll.be lehet kapcsolni a beálitások menübe.
A start-stop gyorsan reagál észre sem lehet venni az indulásnál hogy a motor csak most indult. A tempomat is szuperül reagál az érintö képernyö könyen kezelhetö, vizes kézzel is.
A hangrendszer szintén jó, a rádió ott is müködik ahol a másik autonál már nem.

Összeségében ez szerintem az eddig legjobban eltalált mikrobusz amit családosoknak terveztek.

Csak az emblémával elöl nem vagyok megbarátkozva,......miért Citroen?

Hibalista

- semmi, csak vonohorgot tetettem rá

Ide hordtam szervizbe

Németország, Citroen Knoklaubt

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2016
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 21000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6218
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Ford Mondeo Ghia Kombi 2,0 Benzin Következő autója? grand
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 Picasso 2013 (2013)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)