A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 Picasso (2007-2012)

C4 Picasso 1.6 hdi exclusive 

Az ítélet értékelése
2,7(3 db)

Talán megérte....megérte!!

Szöveges ítélet

Sok tekintetben nagy csalódás a családban lévő másik autóhoz, Xsara Picasso, képest.Utastér hátul, 2 sor, lábtérben kisebb!!!, mint a Picassóban. Ami azért is furcsa mert legalább 20 cm-el hosszabb.Grand Picassónk van.
A VW Touranban sokkal nagyobb a lábhely. A vezető ülés azért kényelmetlen,mert a deréktámasz állító gombjának a műanyag háza elvékonyítja az ülés tömítését ott ahol az ember jobb combjának külső fele van.
Az enyémben világos plüss ülések vannak. Nagyon könnyen koszolódik. A gyári fekete szőnyegek is nehezen porszívózhatók.
A rádió gombjai le vannak kopva és a "króm":) levegő állító rostély pöcök is. Szarból van sajnos.:(
A 2. sor üléseinek alján lévő sín végén található műanyagokat a gyerek simán letörte mikor ki-be szállt.A jobb oldali hátsó fejtámla állandóan visszacsúszik. Pedig már egyszer a stiftet megpiszkáltam.
Az exclusive felszereltséghez nincs szükség pótkerék sem és nem is lehet feltenni alulra hátul a légrugó kompresszora miatt.Ha jól tudom,akkor a nem exclusivokhoz jár szükségkerék.Most azon agyalok, hogy mivel nem kell a két hátsó 6. és 7. ülés, annak a helyére teszek szükségkereket. Bár lehet ez sem megy, mert középen van egy merevítő.Remélem az kijön és nem oda hegesztett.
A degektjavítóban nem bízom, mert már volt, hogy saját figyelmetlenségből kinyírtam a gumi oldalát. Ha ez ezzel a vacakkal lett volna nagyon drága lett volna a defekt.
A Xsara Picassóhoz képest szinte semmi rekesz nincs a csomagtérben. Nem tudom hova tenni az eü. csomagot meg az elakadásjelzőt sem. A csomagtér nem egészen sík a 2. sor mögötti részen van egy mélyedés. Az ülések nem kiszedhetők bár síkba lehet hajtogatni őket. A variálhatóság nem túl jó.A csomagtér tető nem nyitható két magasságban,mint a Xsara Picassóban, ezért aki kicsit magasabb az átlagnál beveri a fejét a csomagtérajtóba.
Jelenleg a kocsi járóképtelen,mert a légrugók tönkrementek benne és le van ülve a segge és ilyenkor nagyon ráz és különben is könnyen leér az alja.Két légrugó kb. 90 ezer plussz a javítás. És sajnos sem nálunk sem Ausztriában nincs raktáron alkatrész. Lehet heteket kell rá várni. A szervizben egy hasonló korú kocsi is ugyanolyan problémával pihen,mint az enyém.
A futómű tényleg zajos, mintha valami ki lenne kopva de nincs. Egyszerűen ilyen.
Persze sok jó tulajdonsága van, amit már mások felsoroltak előttem.
Nekem ez a 4. Citroenem /BX 17 RD, Xantia 1,8 16 v, Xsara Picasso 1,6 HDI Ecxslusive-itélet erről Családi csigaház néven fut/ mindegyiket használtam vettem.
A többivel semmi komoly gondom nem volt igazán.
Ezt a dögöt olcsón vettem 2 évesen feléért,mint az új ára és az exclusive-on kívül van még benne kanyar-xenon, első parkradar távolságmérővel, meg külön nyitható hátsó csomagtér üveg. Ezért nem is idegesítem magam ezeken a hibákon.
A januári hidegekben rövid városi távon 8,5-öt evett meg.
Az automata váltó elég lomha és a motor sem egy versenygép ehhez a kasztnihoz de ezt tudtam előre és végül is elég a normális közlekedéshez.
Szerintem ez is kap chip tuningot.
Gondoltam eladom de még türelmes leszek vele meg bukta is lenne egy eladás.
Megnéztem az új Peugeot 5008-at. Hát az még kisebb belül. Magas vagyok, persze nem 210-es óriás de a Xantiában a lábtér sokkal nagyobb volt ,mint ezekben.
Egy ismerősöm mondta, hogy a sima C4 Piaccóban a fejtér is kicsi hátul.
Igazán nem értem ezt, hisz manapság az emberek nagyobbak,mint 30-40 éve
és ha jól tudom már a gyártók is nagyobb emberkékkel számolnak.

3 év tapasztalata: 80000 km. után elégedettebb lettem az autóval de fenntartom a régebben említett hibákat. Jó pár dolgot cseréltem a kocsin de ezek nagy része a természetes elhasználódásnak tudható be. A FAP szűrőt ki lehet olcsón (kb. 30000) tisztìttatni.Nekem egy székesfehérvári cég csinálta meg korrektül.A beltéri műanyagjai (ülések hátulja, csomagtér) sajnos karcosak és kopottak. A turbó még eredeti bár kicsit folyik belőle az olaj.Lassan fel kellene újítani. Ferrykerhez viszem majd.Kicsit többet eszik, mint régebben, lehet a porlasztócsúcsok már kopottak. Osztrák gázolajjal járok, eddig sosem hagyott ott az út szélén.Javasolt időnként olajcserénél a teknőt leszedetni és kipucolni az olajszivattyú szűrőjével együtt. A turbó tovább fogja bírni.Total olajat használok 20000-nél cserélek olajat de nekem nem sok piszok volt a teknőben meg a szűrőn.

Hibalista

- Injektor tömítés, légrugó,klímahűtő kilyukadt,2 motortartó bak, kuplung és kettőstömegű lendkerék,FAP szűrőt tisztítani kellett,3 darab klímacsőrögzítő műanyag eltört a motortérben,3 hátsó fejtámla hüvely

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2007
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? xsara picasso Következő autója?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 Picasso 2007 (2007)

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)