Nekem nagyon bejön!
Szöveges ítélet
A kocsit használtan vettem családi autónak 1 évesen. Exclusive felszereltséggel jött, ami a legmagasabbnak számít. Nagyon elégedett vagyok vele, gyönyörû a világos színû beltér, meglepôen jól szól a gyári philips hifi, és persze nagyon világos van bent a nagy szélvédô és a panorámatetô miatt.
Elôször egy 1.6hdi modellt próbáltam (ugye a nagyobbik modellrôl, a Picasso Grande-ról van szó). Hát azért örülök hogy nekünk a nagyobbik jutott, az egyhatos is belefért de azért ezzel a kétezressel mégis jobban mer elôzni az ember. Az automata váltó pozitív csalódás volt, fogyasztásban is okés és általában tudja mikor kell váltani. Nem tudom ez gyárilag így van-e, de nekem hidegen induláskor néha rángatni szokott. Van ez a forma1es váltós pöcögetôs dolog is, de azt nem igazán használom, mert annyira kényelmes automatában is.
Amit igazán szeretek ebben az autóban (a design mellett) a kényelem. Tényleg még nem vezettem ennél kényelmesebb autót. Az ember beül a kényelmes fotelbe indít, automata sebváltó, automata fényszórók stb csak élvezni kell a jófajta zenéket amiket berak az ember :) az esôérzékelôs ablaktörlö viszont hagy némi kívánnivalót maga után (nem túl jól érzékeli az esôt :D).
Mivel ez egyel kisebb mint a "rendes" egyterûje a Citroennek (a C8) természetesen nincs is benne akkora hely. Elöl császári helykínálat fotelek stb középen még mindig nagyon kényelmes de már nem különálló székek. Leghátra pedig inkább az ellenségeinket ültessük :D de tényleg oda max kisebb gyerekeket ültetnék felnôtteknek hosszútávon teljesen alkalmatlan. Inkább ilyen szükség-ülésnek fognám fel, vagy gyerekeknek. Viszont nagyon egyszerûen sík felületet lehet varázsolni a székek helyére, ami egy jópont.
----------------------------------------------------------------------------
EDIT
Most kb három éve van meg az autó, és hogy is mondjam elkezdett minden elromlani rajta. Lassan már kíváncsi lennék, más autója is ilyen megbízhatatlan, vagy csak én fogtam ki egy ennyire rossz példányt.
Télen pl elég kellemetlen, ha nem indul be az autó, szerencsére még az elektromos kéziféket kioldva ki lehetett rángatni az elôkertbôl, hogy bebikázzuk.. mivel automata még betolni sem lehet. Teljesen véletlenszerû meghibásodásokat produkál, amik néha megjavulnak maguktól, néha nem (biztos ismerôs a helyzet, mikor elviszed szervizbe az autót és hirtelen eltûnik a hibajelenség :D ).
Azt nem mondom, hogy senki ne vegyen ilyen autót, de ezt az MCP6 váltót kerüljétek, az automata kuplungot párhavonta állíttatni kell, mert rángat.....
Szóval sajnos ez nem egy túl megbízható autó, viszont a gyári Philips hangcucc ami benne van az eddigi legjobb amit autóban hallottam.
Hibalista
- napfénytetô-árnyékoló-elhúzó kapcsoló - üzemanyagszûrô - automata kuplungot párhavonta állítani kell - kormányszervó - központi zár szaraxik - most éppen a csomagtartót nem lehet kinyitni - hátsó ülés egy eleme megadta magát
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 24000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Evasion 2.0i | Következő autója? | szerintem egy ideig maradok ennél |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |
