A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 Picasso (2007-2012)

C4 Picasso 1.6 HDI Dinamic 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Két gyerek négy kerék. (...vagy nem ez a feladat?)

Szöveges ítélet

Még új, ezért a használhatóságáról már tudok nyilatkozni, a megbízhatóságában csak reménykedem.
Igazi családi autó, nem szabad tőle semmi mást várni, de ezt a funkcióját páratlanul ellátja, és az ára is a legjobb a vetélytársak között.
Sokan megnézik, belesnek, általában tetszik az embereknek. Csak a mosóban kritizálják amiért magas, és hogy nagy a szélvédője.
A motorja dinamikus, ismerve a 0-100-as gyári adatait ez meg is lepett. Gyengeséget csak akkor érezni, amikor minden sebességet végighuzatva kell(ene) gyorsítani. Na ilyenkor otthagy jónéhány cégautós nagymenő. Alacsony fordulaton, nyomatékból gyorsítva igen jól használható autó.
A helykínálat pazar. 182cm vagyok, "fekve" vezetek de befér mögén a kis feleségem, mellette pedig a 2(!) gyerekülés. Na ez egy olyan szempont volt amit egyik konkurense sem tudott. (Renault Grand Scenic, Ford C-max, Seat Altea, Peugeot 5004 stb.) A csomagtartója elbánik a két utazóággyal, babakocsival, mózeskosárral, bőröndökkel....egyszóval nem kell kompromisszumot kötni ha utazik, vagy ha csak kirándulni megy az ember.
A magas üléspozíciót hamar meg lehet szokni, nem fárasztó a 4-5 órás folymatos vezetés sem. Az üléskárpit nem éppen prémium kategória, műszálas, kellemetlen tapintású, de jól tisztítható, és remélem kopni sem fog túl hamar.
Az automata klíma semmi kívánni valót nem hagy maga után, teszi a dolgát akár egy BMW-ben.
Az rádió szépen szól, de semmi extra többlet.
A panoráma szélvégő izlés dolga, enegem zavar ha szemembe süt a nap, ezért nem használom ebben a minőségében.

Hátrányai:
-80 km/h fölött nem mosható mindenhol a szélvédő, gyengék a fúvókák, mellesleg örülnék ha kijelezné a vízszintet.
-a hátsó ablaktörlő 3-at is töröl szárazon, mielőtt a mosóvíz odaérne.
-hiányzik a 6 sebességes váltó, ezért fogyaszt sokat autópályán és ezért hangos.
- nem volt rendelhető a dinamic csomagban ülésfűtés.
- nincs nappali fény opció, ezért a folyton égő tompított miatt számítani lehet az égők (műszerfal, helyzetjezők stb.) idő előtti kiégésére.
(Ez utóbbi három dolog már elérhető a 2011-es kiadásban, de ebben meg az a homasitás fénycsík nagyon bazári lett.)
- MPC6 váltótól óvva intett a kereskedő, pedig én ragaszkodtam volna hozzá. Hát nem lett, de megszoktam a kézi váltást. Nem rossz a váltója, kicsit határozatlan, hosszú úton mozog, de vált.
-A futóműve nem olyan puha mint hinné az ember, igenis felüt, és pattog a kocsi. Mindez nem zavaró, kerülgetni kell a kátyúkat ezzel is.
-Az ún. csomagtartó csomag értelmetlen kiadás. A hátsó ajtó nyitható szélvédője nemhogy nem könnyíti meg a kézicsomagok bepakolását, hanem inkább nehezíti azt. Nagyon magasra kell emelni, mélyen be kell tenni a portékát, és még a rolóval is bajlódhatunk, mindezt úgy, hogy ne érjen a ruhánk a mindig sáros csomagtér ajtóhoz. (a vicc, hogy én ezért az opcióért vártam 4 hónapot a kocsira, mert egyébként volt kocsi raktáron enélkül)

Reményekkel telve vágok bele az elkövetkezendő 10 évbe amit együtt szeretnék ezzel a kocsival tölteni.

FRISSÍTVE: 2011.03.06.

Az autó kapott egy új motorvezérlő programot, és rendkívül látványos eredményeket produkál.
Az adatok az alábbi linken olvashatóak (értelem szerűen a C4 Picassónál):
http://www.autochip.hu/chiptuning-referencia

FRISSÍTVE: 2014.07.11.

Az utóbbi bejegyzés óta eseménymentes 3 év kövekezett. Ez egy jó autó! 100.000 km van benne, és az kezdeti nehézségek után semmi hiba nem jött elő. A szerviz (Citroen M5) nem tudta vagy nem akarta megcsinálni az elektromos ablakemelő cseréjét, mert néha nem működött a bal oldal automata funkciója, és a kocsi füstölésével sem akart mit kezdeni. No, de miután lejárt a garancia, mindjárt volt egy-két "olcsó" ötletük. Hát emiatt így maradt. Füstöljön csak, megalább nem másznak a kocsi fenekébe. Az abklakemelőt meg ott tudom tartani amíg felmegy, nem?

Hibalista

- Ha eddig elromlott volna rajta valami, nem lenne kedvem írogatni a népítéletben... - - FRISSÍTÉS: 2011.04.18. (15.000km) - - - Az első két hejzetjelző egy hét leforgása alatt egymás után kiégett. Cseréje nagyon egyszerű, praktikus a megoldás. - - Szomorúbb a féltengely szimering szakadás. Olajszivárgást vettem észre a kocsi alatt, de garanciában cserélték. - - Az első két féktárcsa erőteljes bemaródása miatt azt is ki kell cserélni 20.000 km-ig még garanciában.

Ide hordtam szervizbe

Citoren M5Amig garis a kocsi, húzzák az időt, nem javították meg a hibáit, majd miután lejár, nagyon tudják a megoldást. Kösz!

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Tímár Motors - ÚjpestKorrekt, becsületes társaság és értenek a Citroenhez.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? E60 530d Következő autója? GL 320 CDI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 Picasso 2007 (2007)

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)