A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 Picasso (2007-2012)

C4 Picasso C4 Picasso 2,0HDI Excl. Aut 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Imádnivaló hisztis hülye p***a :-)

Szöveges ítélet

Az autónak története van. Én kérem bevallom őszintén, hogy ebbe az autóba beleszerettem. Mondtam is a nejemnek, hogy inkább autóba legyek szerelmes, mint egy új nőbe! :-) Volt már nagyon sok féle-fajta autóm, de nem voltam egyikbe sem szerelmes. Persze szerettem őket, de a kettő nem ugyanaz. Mint az közismert először kell a szerelem, hogy aztán szeretetté, majd ragaszkodássá váljon. Hosszú idő óta nem találtam olyan kocsit a piacon, ami tetszett volna, és egyre kisebb eltéréseket látok az egyik- vagy a másik típus közt gyártótól függetlenül, a halandó számára még megfizethető kategóriákban. Eleve nem akartam Franciát. Hiszen mindenki tudja, Francia autót nem veszünk. Mert azok nem jók. Egy kollegám, aki látott már olyat, hogy valaki vett Francia kocsit :-) javasolta, hogy próbálkozzam azért csak egy Xsara Picasso-val. Megvettük. Szerettük. Még - az elején - a számomra idegen és csúnyának vélt tojás formáját is megkedveltem. Aztán kijött a C4 Picasso modellből a kisebb változat. Na én süti készen lettem. Egyfolytában az internetet néztem, mindent meg akartam tudni az autóról. Merthát férfi ember ugye használja az eszét is, ha már adatott neki, szóval szép dolog a szerelem, de hát mit tud az autó? Alig vártam, hogy ki legyen állítva a szalonban, hogy beülhessek. Hónapokat töltöttem el számolásokkal, katalógus nézegetésssel. Merthátugye van a szerelem, az jó dolog, de pénzbe kerül. (bunda, ékszer, stb.. :-)) Lássuk a matekot. Matekoztam. Majd ahogy anno Nagy Bandó mondta, "kölcsönkértünk, kölcsönkértünk, kölcsönkértünk". Nejemmel nem volt gond,osztja a nézetemet, inkább egy új kocsi, mint egy új nő. Megvettük. Boldog voltam, egy igazi luxus álom vált valóra.
A vásárlást követően ahogy beültem, észrevettem, hogy jobbra húz a futóműve a kocsinak. Nosza nem voltam rest, szóltam a szervíz vezetőnek, aki javasolta, hogy a kötelező szervíznél 2000km után ha még húz jelezzem. Jeleztem. 2 héten keresztül nézték az autót, és próbálgatták. Hát nem voltam boldog. Végre rájöttek, hogy az első futómű nem okés gyárilag. Kicserélték, sőt, miután kissé leamortizáltuk a kocsi elejét, egyúttal azt is kijavították, és csereautót adtak majdnem a teljes szervíz idejére. Végtelenül korrekt a szerelőgárda, és a szakszervíz, és a szervíz vezető. Aztán a kocsi elkezdett érdekes dolgot produkálni, minden átmenet nélkül villogni kezdett a vészvillogó, hang nélkül, lekapcsolhatatlanul, bármikor éles forgalmi helyzetben. Újra szervíz. Először rájöttek, hogy a riasztó vezérlő ment gallyra, majd a sziréna is megadta magát, és a zárlat miatt volt az indokolatlan vészvillógózás. (Annyira nem volt vicces éjszaka Budapesten így vezetni). Egy pár hónapos szervíz mentes periódust leszámítva pedig a jobb első keréknél lévő ABS szenzor adta meg magát, letiltva a sofőrt a vezetés további élményéről. Hullaszállító, szervíz, javítás, csereautó, elnézéskérés. Hát a hibákról ennyit. Hogy ezek ellenére "szerelem"-e még? Imádom. Nem bántam meg az automatát, nem bántam meg a dízelt, nem bántam meg a 2 literes motort sem, úgy jó, ahogy van. A nejem szerint egy hisztis picsa, aki ha nem dugják meg rendszeresen, (digitális mérőműszert a megfelelő érzékelőibe) hisztizik. :-) Lehet. De megy mint a veszedelem, és semmi nem igaz abból, hogy lusta az uatomata váltó miatt, vagy, hogy sokat eszik. Kényelmes, hatalmas batár. Épphogy befér a garázsba. Tele van extrákkal, és nyáron Horvátországban szenzációsan viselkedett szerpentines szakaszokaon, és autópályán is. Hibáival együtt újra megvenném. Lehet, hogy hülye vayok, lehet, hogy csak türelmes. Pedig Francia autót nem veszünk igaz? Vagy mégis? :-)

Hibalista

- - Első futómű teljes csere
- -Jobb első ABS szenzor
- - Riasztó vezérlő
- - Riasztó sziréna
-

Ide hordtam szervizbe

Citroen Pásztor Veresegyház (a legjobbak)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Lexus RX 400H
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 Picasso 2007 (2007)

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)