GÉPÉSZ SZEMMEL- kiegészítve 2015
Szöveges ítélet
ELSŐRE MEGEMLÍTENÉM VOLT MÁR KORÁBBAN CITROENEM ( XM ) ÉS ISZONYAT SOKAT SZÍVTAM VELE. GONDOLTAM SOHA TÖBBET FRANCIÁT...
UTÁNA TAPASZTALTAM A VW PASSATOK ÁLDÁSOS SPANYOL BESZÁLLÍTÓINAK REMEKMŰVEIT HÁT....
UTÁNA JÖTT EGY JÓ C-MAX 1.6 HDI AMI MINT TUDJUK PSA MOTOROS.A SOK KILOMÉTER ÉS A BP-I KUPLUNG-VÁLTÁS-KUPLUNG NEVŰ NAPI AEROBICK EDZÉST MIATT AUTOMATA VÁLTÓS AUTÓ VÁSÁRLÁSA MELLETT DÖNTÖTTEM.
SOK EGYTERŰT NÉZTEM ÉS PRÓBÁLTAM TÖBBNYIRE KERESKEDŐKNÉL ....
KEZDTEM KIZÁRÓLAG VISSZATEKERT ÓRÁS ZAFIRÁKKAL,TOURANNAL STB...
MIND KÜLFÖLDRŐL BEHOZOTT 70 E KM KÖRÜLI FUTÁSSAL.AMI PERSZE 270 E...JÓ ESETBEN...
RÖHEJ....
ELDÖNTÖTTEM CSAK MAGYARORSZÁGI LEINFORMÁLHATÓ AUTÓT SZABAD VENNEM MINDEN MÁS KIZÁRT.
AZ UTOLSÓ PRÓBÁLT AUTÓ EGY MO-i DSG VÁLTÓS 105 LOVAS PDTDI SEAT ALTEA VOLT:-(
MÉG AZNAP ÁTÜLTEM A CITROMBA HÁT TELJESEN MÁS VILÁG, NEM EMLÍTENÉM EGY KATEGÓRIÁBA A 2 AUTÓT.NYILVÁN UTÓBBI VEZETÉSE, ÜLÉSE, KÉNYELME, HELYKÍNÁLATA,A MOTOR JÁRÁSKULTÚRÁJA ,A KASZNI HANGSZIGETELÉSE..STB. MAGASABB SZÍNVONALAT KÉPVISEL. EGYEDÜL A DSG VÁLTÁSI REAKCIÓJA JOBB.
DE MIVEL A KORMÁNY MÖGÖTTI FÜLEKKEL BÁRMIKOR ( FŐLEG ELŐZÉS ELŐTT ) BELEVÁLTHATOK NINCS GOND. A LÉNYEG HOGY NEM SZABAD LESZABÁLYOZTATNI ÉS VÁRNI A VÁLTÁST. HA AZT SZERETNÉM HOGY AZ AUTOMATA VÁLTSON VISSZAENGEDEM ÉSSZERŰ FORDULATSZÁMON KICSIT A GÁZPEDÁLT EZUTÁN VÁLT ÉS MÁRIS NYOMOM NEKI HA KELL..ENNYI.
OLVASTAM NÉHÁNY AGYATLAN TESZTET HOGY VÁLTÁSKOR LEFEJELIK A SZÉLVÉDŐT...HÁT NEM SOK MŰSZAKI ÉRZÉKE LEHETETT A SZAKKÉPZETLEN ÍRÓNAK...
HÉTKÖZNAPI HAJTÓS FORGALOMBAN TELJESEN ÉSZREVÉTLENÜL MEGY A VÁLTÁS. NEKEM.
NÉHÁNY C4 ÍTÉLET CSERÉS GÖMBFEJEKRŐL ÁLLÍTGATÓS KUPLUNGOKRÓL SZÓL.
AZ ÉN AUTÓMBAN 90 E VAN TUTI DE SEMMI ILYENRE NEM VOLT MÉG SZÜKSÉG PEDIG A KÁTYÚS NAPI PESTI FORGALOMBAN HAJTOM 80 %.
NÉHÁNY JÓ TANÁCS:
HIDEGEN VÁLTÁS MAX.2200 FORDULAT KÖRÜL .
MINDEN LEÁLLÍTÁS ELŐTT JÁRATNI A MOTORT HOGY A TURBÓ VISSZA TUDJON HÜLNI.
DE MINDEN NAP LEGALÁBB EGYSZER KIHÚZATNI 4000-IG PL.2-3 FOKOZATBAN.
UGYE TURBÓDIESELLEL SZINTE CSAK VÁROSBAN ... NEM SZERETI AZ AGR SZELEP..
CSAK BELE VALÓ (RÉSZECSKE SZŰRŐS)OLAJAT SZABAD MAX 15 E INTERVALLUMBAN CSERÉLNI. ( FELEJTSD EL A GYÁRI 20-30 E KM-ES AJÁNLÁST )
AZ AUTÓ BELSEJE SZOKATLAN DE SZERETHETŐ FUNKCIONÁLIS.
A VEZETÉSI POZÍCIÓ KÉNYELMES, A HÁTSÓ ÜLÉSEK SÍNEN TOLOGATHATÓK,DÖNTHETŐK.SZUPER.
A SZÉLVÉDŐ HATALMAS AMI JÓ DE KICSI AZ ABLAKMOSÓ TARTÁLY EZÉRT SŰRŰN KELL TÖLTENI . VISSZAJELZŐ SAJNOS NINCS.
A KOMFORTINDEX IS KELLENE!( EGY PÖCC HÁROM VILLANÁS.)
EGYÉBKÉNT AJÁNLANI TUDOM MINDENKINEK.MÉG ÉN IS MEGTARTOM.
Kiegészítés 2015. Az autót eladtam . 180 e km és gyári futómű( nyáron 17-es kerekek peres gumikkal és Bp-i kátyúkkal ) , gyári turbó, olajfogyasztás két olajcsere között fölsőről alsó nívóra... Eddigi legjobb autóm! A korábbi passatok már majd szétestek ennyi évesen hasonló kilométerrel...ennyi :-)
Hibalista
- SEMMI
Ide hordtam szervizbe
PRIVÁT. A KOCSI KUCSOT IDEGEN KEZÉBE SOHA!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 63000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | C-MAX | Következő autója? | CSAK AUTOMATA |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
