A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 Picasso (2007-2012)

C4 Picasso 1,6 HDI 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Francia lakáj elegáns, bordó formaruhában

Szöveges ítélet

A C4P részéről eddig csak a kényeztetés jutott ki nekem. Korábbi autóimhoz képest minden szempontból finomabb géppel van dolgom és ezt a benyomást csak kismértékben torzítja, hogy azok alsó-középkategóriások voltak. Véleményem objektivitását az is segíti, hogy mostanában gyakran nyílik alkalmam utazni egy új MB E 280 4wd illetve egy Ford Mondeo Kombi MK3 2,0 TDCi (130 LE) szgk-val. A MB természetesen másik dimenzió a felszereltségét, motorját és a menetdinamikát tekintve, de a kényelem szempontjából már összevethető a két modell és a C4p az első két vastag, öblös fotelje ugyanazt az utazási élményt nyújtja, mint a MB. Sőt, a német gépet kifejezetten szűknek érzem a fejtér tekintetében, de ez persze nem róható fel neki, hiszen egy buszlimuzinból egy limóba ülök át. A C4p tágas és világos utasterét már egy fokkal finomabbnak érzem a Fordéhoz képest, ahol mintha egy sötét barlangban ülnék. A c4p dízel motorja nagyon jól húz, a Fordé persze jobban, de ez a különbség számomra nem tűnik olyan jelentősnek a két autó használata során (általában hegyes-völgyes tájon, országúti viszonyok között autózva), hogy emiatt legközelebb ilyen Fordot vegyek.

A C4P erősségei:
- Igencsak pakolható - igaz, rá is érvényes a családosok alaptörvénye: nincs a világon olyan autó, amelynek elég nagy lenne a csomagtere. De ha felkerül a tetőre a Thule doboz, akkor átmenetileg ez a törvény is megdől.
- Gyakran utazunk vele hosszú útra (kb. 9 óra) két kisgyermekkel és jelentem: a belső variálhatóság, a tágasság, valamint a sok tárolózseb (+ a hátsó lábtérben a talp alatti üregek) miatt kiváló családi szállítójármű. A hátsó ajtók ablakkeretéből előhúzható napvédő rolóért pedig homlokon csókolnám a kitalálót.
- Nagyon jól néz ki, vonalai dinamizmust sugallnak. Behemót termetét sikerült elengás övvonalakkal alaposan "elgombolni".
- Az 1,6 HDI motor dinamikus és gazdaságos közlekedést tesz lehetővé városban és országúton egyaránt. Autópályán (nem magyarországi) 170-ig gyorsul, majd mintha leszabályozna a motor: nem gyorsul tovább. Épp tegnap mentünk egy egész napot megrakodva, országúton, autópályán vegyesen 6,5-ös átlagfogyasztással.
- Kanyarban nem dülöngél, csak dől. Mivel magasan ülök, ezért elér hozzám a centrifugális erő suttogása, hogy meddig feszíthetem a húrt, így még nem borultam fel az Egérúton. Ja, oldalszélre nem érzékeny.
- Az első szélvédő hatalmas, minden ezzel járó előnyt kiélvezek (nappal szembe inkább napszemüvegben autózom, hogy ne kelljen lehajtogatni a napellenzőt) - csak követ ne kapjak rá...

A C4P gyenge pontjai bő egy év használat után:
- A világos velúszerű üléshuzat hátul kidörzsölődött a gyerekülésektől. Szerintem nem lenne szabad neki, de ebben nem tudtam megegyezni a dílerrel, aki persze nem ettől bunkó.
- Az elülső oldalablakok már kissé leengedett állapotban is zörrenésre hajlamosak, mert olyan kevés támaszt kapnak az ablakkereteketől.
- A hátsó ajtó gázrugói mintha veszítettek volna frissességükből, ezt nem tudom, inkább csak érzem.
- Egyszer menetközben a műszerfal digitális kijelzői elvesztették a kapcsolatot a valós világgal. Az utamba került szerviz udvarán a motort leállítottam, majd beindítottam és a hiba megszűnt, mielőtt a szervizes odaért volna az autóhoz. Azóta se fordult elő ilyesmi, de a kibicelő rokonság máris bólogatott: igen, lám, ez egy franciaautó.
- Papíron olyan egyszerű a fényszóró izzó cseréje, hogy hangosan felkacagtam: ennyi lenne csak? Hát nem, de ez maradjon a C4P tulajok titka.

Összegzésképpen: ha két év múlva is hasonló elégedettséggel számolhatok be együttműködésünkről, akkor ismét C4P-t veszek.

Hibalista

- Nem romlott el rajta semmi

Ide hordtam szervizbe

külföld, szakszerviz - szerviz korrekt, a főnök azonban bunkó, de ez legyen az én harcom

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Meriva Következő autója? Ha tényleg beválik, ismét ezt
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 Picasso 2007 (2007)

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)