A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 Picasso (2007-2012)

C4 Picasso 1,6 hdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Feleségem annyira imádta, amennyire én útáltam

Szöveges ítélet

Alkalmi áron vettük, elsőre jó döntésnek tűnt... Korábbi évekből csak a -80-as -90-es évek olasz autógyárainak összeszerelő brigádjairól alakult ki az a véleményem, hogy nem kellet volna erőltetniük ezt a szakmát. Német megbízhatósági teszteken megdöbbentő módon jól szereplő xsara picassók és a C4 picassók elaltatták bennem azt a természetes gyanakvást, ami megvolt az olasz kocsik miatt minden autóval szemben. A címben megjelölt kocsi exclusive felszereltségén túl még annyi extrával kápráztatott el minket, hogy komolyan le voltunk nyűgözve. Kétségtelen, hogy nagyon lehet szeretni, amikor tökéletesen működik. Az, hogy lehetne finomabb a hátsó futómű rossz út-érzékenysége, meg ilyenek, minket nem érdekelt. Nagyon szép a kocsi, elférünk benne, átlátunk a többiek fölött, kényelmes, biztonságos, jól megy, keveset eszik, csendes, a zene csodásan szól benne, tudja az mp3-at, meg mindent amit kell. A kocsiba zsúfolt innovatív technológia a használtautó.hu oldalán elhelyezett tárolókapacitásának felső határát súrolja (azt is felülről:)).
De mégis! Azt kell mondanom, hogy a kocsival simán meg lehetne csinálni egy Holdrasszállást, de amikor olyan szövevényes hibajelzéseket olvasok a műszerfalon, hogy a hajam megy el tőle, akkor már a mosolyom nem annyira őszinte. Hogy a technológia kiforratlan, vagy a gyártástechnológia hulladék, nem tudtam eldönteni. Mint ahogy a szakszervíz szerelői is csak a fejüket vakarták egy-egy furcsa hiba esetén. Minden esetben az én pénztárcám bánta a kísérletezést... Összességét tekintve a kocsira költendő szervízköltség pont a duplája volt, mint amennyit üzemanyagra kellett költeni a 2 év és 50 000 km alatt (érdemes számolni...). Szerintem ez sok.
A feleségem sajnálta nagyon, hogy megváltunk tőle, én meg hálát adtam az égieknek. Most egy olasz kocsink van ismét. Imádom! Tudom, hogy bármikor elromolhat (még nem csinált ilyet a másfél év alatt), de van egy szerelő ismerősöm, aki egy Fiat szervízben születhetett szerintem, ereiben 5w40-es Selénia olaj kering, mindíg tudja, hogy a tünetek milyen hibát takarnak és nem utolsó sorban szerényen számol. (céges autónkat vele szevízeltetjük).
Óriási a különbség. Ugyanaz a főtengely holtponti jeladó a citroennél 300 000-embe és 3 hónapba került, egy Ducatómba ugyanez 11 000 Ft-ba és 2 órába.
Lehet, hogy csak én fogtam ki egy fosul összeszerelt űrhajót, de az is lehet, hogy a szervíz (ott kezdődtek a hibák)képességei nem tudták követni a franciák tehnolozsi-ját.
Az értékelésnél a SZERETTE? kérdésre éppezért megosztott a véleményem: imádtam azokban a ritka időpillanatokban, amikor jó volt, de éppen úgy utáltam, amikor csipogva kezdte kiírni a műszerfalra, hogy FAULTY...
Nem lesz többé francia kocsim. Ez biztos!!!!!!!!!!!!!

Hibalista

- kézifék software (!!!) vezérlő computer, lámpamozgató computer, eltört a nívópálca tartó cső (!!!) kilyukadt a légrugó, főtengely holtponti jeladó, klímakondenz-víz elvezető eltömődött, ablakemelő kapcsoló, EGR szelep, mindkét első ülésben elromlott a fűtés, lámpamosó zárlatos lett, a tempomat néha leoldott magától menet közben, az egyik porlasztócsúcs tömítése átégett, turbólevegő keverőszelepes egység elromlott, egy-két tömítésnél folydogált az olaj stb. stb. stb. (már nem emlékszem mindre)

Ide hordtam szervizbe

Szakszerviz egyik megyeszékhelyünkön...

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 74000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? wagonR 1,3 gc full extra hibátlan makulátlan isten Következő autója? Stilo 1,4 sporting 6 speed sok extrával
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 Picasso 2007 (2007)

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)