A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 Picasso (2007-2012)

C4 Picasso 2.0 HDI Collection MCP6 

Az ítélet értékelése
4,3(4 db)

EZ EGY JÓ AUTÓ: SZERETEM!

Szöveges ítélet

Az autót naponta használom a munkámhoz.Alkatomnál fogva egyterű párti vagyok, szeretem a kényelmes vezetési pozíciót.Mivel sokat járok a fővárosi dugókban nagyon fárasztó volt a kuplungolás és az állandó egyes - kettes kapcsolgatás.Ezért választottam a robotizált váltót.
A vásárlás előtt olvastam a teszteket és egy kis fenntartásom volt az MCP6-os váltó miatt "bólogató" autó iránt.
10 ezer kilóméter után az a véleményem, hogy a robotizált váltó automata üzemmódban jobb, mint a hagyományos automata. (Saját autóm Scenic II. 1,6 automata így van összhasonlítási alapom).Röviden: az MCP6 váltó egyesíti az automata váltó kényelmét, a hagyományos váltó kedvezőbb fajlagos fogyaszási adataival.Azaz a 4 sebességnél jobb a 6!
A bólogatás érezékelhető, de a vezetési kényelemből nem von le semmit.Ha az automata üzemmódban én akarok kapcsolgatni és elveszem a gázt, akkor gyorsabban és simábban kapcsolok a fülecskékkel,mint a hagyományos váltóval.Kényszert a "beavatkozásra" csak városban érzek néha, illetve ha egy meredekebb szakaszon vissza kapcsolok, hogy a motor ne erőlködjön.
A tempomat az autópályás kényelmes és sebességhatárt figyelembe vevő vezetési stílust enged meg.
A 2.0 motor 143 lóerővel és csodálatos nyomatékkal teszi a dolgát.Jobban gyorsul mint egy benzines!És emellett még csendes is. Megérte a felárat!
A nagyobb karosszéria szélérzékenyebb, autópályán , jó uton semmi gond.Rossz, vidéki kanyargós úton erősebben billeg 80-90 km-es sebességnél is.Talán a hidropneumatikus hátsó tengelyes verzió jobb lehet. Hiszen 15 évvel ezelőtti BX-emnél széria hidropneumatikus rugozás eltüntette a magyar utak göröngyeit és kátyúit.
Összegezve, és az elmúlt 20 évben 18 különböző autóval levezetett 1,2 millió kilométerrel a hátam mögött az a véleményem: EZ EGY JÓ AUTÓ,SZERETEM!

Hibalista

- Eddig még semmi

Ide hordtam szervizbe

Győr, Citroen szervíz

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Rover 75 kombi disel Következő autója? Toyota Prius
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 Picasso 2007 (2007)

További ítéletek (44 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)