Egy lelkibeteg Pikaccsu
Szöveges ítélet
"Kettes" Berlingo után vásároltunk kb 10e Km-el 1évesen. A különbség a kényelemben volt döbbenetes, de másban nem lehet a két autót összehasonlítani a logót kivéve.
Kifejezetten családi, túra autó. A belső tér nagyon szépen átgondolt. Számomra jó minőségűnek tűnő NEM kopogós fröccsöntött műanyagból készült a műszerfal, mely egyben a kedvencem is az autóban. Jól megy, ebbe hiba nincs. Előnye,hogy ez manuális váltós, de szerintem az áttétel kiosztáson nem agyaltak sokat a PSA mérnökei. 1es rövid, a kettes túl hosszú, a 3. szinté rövid innen négybe húzva pedig döbbenetes hosszú áttét kezdődik. Az 5 az pont jó, de hatba idétlen behúzni, mert nagyon jobbra ki és le kell húzni a joystickot. De ez csak elsőre fura. Idővel megszokja az ember.
Fogyasztásba én ki tudok jönni 5,5 és 7liter között.
Mivel ez légrugós, így nagyon kényelmes, de 1 személlyel rossz úton haladva borzalmasan hangosan pufog a hátsó kerék minden egyes huplin. Viszont 3-4személlyel ez szinte teljesen megszűnik.
Az üléseket ledöntve a raktere is igen nagy, így munkára is fogható. Itt a légrugó igen hasznos, mert akár 500kiló rakományt is szépen kiszintez és nem húzza a seggét.
Nos, ez mindenesetre nem egy rossz autó. Használtan vettünk 10e Km-rel. Habár én magam is , meg biztos ami biztos független szervizbe is átnézetve hoztuk el. Tudtam róla, hogy volt törve a bal hátulja, de ez nagyon szépen lett javítva, gyakorlatilag nem is látszódik. Olcsóbb volt ezáltal, így belefért a keretbe. Berlingon és ezen kívül, más típus szóba sem jött.
Hibalista
- Tompított izzók elöl a helyzetjelzővel egyetemben szeretnek ki égni. 3hónap alatt mindet kellett legalább egyszer cserélni. Előző Berlingonkba 5év alatt egy se égett ki. Nekem csak ezért fura. - - Télen hidegben nem megy a hátsó fűtés. Megfigyelésem szerint csak plusz 6-7fok külső hőmérséklet felett működik. De, hogy miért a Jó Isten se tudja... - - Légrugó kompresszorra egyszer bekrepált csak úgy... habár előtte átmentem egy 20cm mélységű átfolyáson(belvíz). Ezáltal a víz valahogy megfagyhatott, olyan helyen ami a kompresszor működését gátolhatta. Ez igen kellemtelen jelenség, mert ilyenkor a kocsi nincs szintezve tovább. A hiba fél nap után hosszas könyörgés után magától megjavult. - - Újdonság, hogy valami csörög a kipufogóban talán, de csak hidegen. Ez nincs még orvoslva. - Tekintve az autó múltját és a Citroen logot, én hiszek abban, hogy ez az auto egyenlőre még lelkibeteg. DE kis törődéssel majd rendbejönnek a dolgai. - - További tapasztalatok: - - Új, komolyabb hibák nem jelentkeztek. Izzókat ismét cseréltem, de hát ez van. Egyébként, akiket látok "C4pikaccsuval" közlekedni, azokból 10-ből 7 félszemű. - A hátsó fűtés továbbra se megy(egyáltalán nem) 6fok alatt. Szervizesek se tudják miért. - A csörgés oka álítólag nem a kipufogó, hanem a jobb olali motortartó bak hibája. Ezt gariba cserélik hamarosan. - - Garis javítás volt: 2db elülső, jobb és bal oldali kis króm díszléc cseréje, gumiszegély leválás miatt.
Ide hordtam szervizbe
Meszlényi-Autó Kft. - Békéscsaba
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 10500 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Berlingo II 1.6i | Következő autója? | nem lelkibeteg CITROEN |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
