A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2010)

C4 1.4VTi Exclusive 

Az ítélet értékelése
2,0(4 db)

Szeretnivaló

Szöveges ítélet

Helló! Erre a citroen-re a úgy esett a választásunk, hogy előző autónk eladása után rengeteg márkát típust megnéztünk a skodától a hondáig (előző hondánk miatt). Mikor a citroen-hez betévedtünk és körbenéztünk elsőre nem fogott meg minket az új c3 egy majdnem alap modell volt kiállítva a szalonba. De mint a többi szalonba itt is anyaggyűjtésbe kezdtünk árakról és felszereltségekről érdeklődtünk. De mikor a kereskedő mondta, h áll az udvaron van egy szalonautó amit ki lehet próbálni rögtön beleegyeztünk, mikor először megláttuk az autót fehér színben, króm díszítéssel, sötétített üvegekkel, és a 16-os kerekeivel azonnal beleszerettünk. Beülve a hatalmas szélvédő újabb pozitív érzéseket adott majd késöbb végül ez mellett döntöttünk pedig az egész autóvásárlás honda párti volt, de elcsavarta a citroen a fejünket. Pedig a Honda Jazz is 1 fantasztikus autó kategóriája legnagyobb belterével "sőt" német középkategóriásokat is veri!! Fogyasztás tekintetében az egyetlen autó ami hozta azt a fogyasztást amit a gyár írt és aki többet mond az hazudik 5-6 l sose evett többet szóval nehéz volt nem a hondánál maradni de az újabb honda már nem tetszett nekünk annyira kinézetre se, főleg mikor megtudtunk h már azt is Kínában szerelik! E 2 dolog miatt távolodtunk el tőle.
Na szóval megvettük a kis C3 exclusive-ot, szalonban lévő tesztmodellt ami viszont 1 éves volt és 7000 km futott viszont megkaptuk egy alapabb 1.4 új citroen áráért.
Az autóról: Külső: gyönyörű, króm kipufogó vég kilincs 16-os kerekek stb.
járdázásnál óvakodni kell( mivel nem sok hely van a lökhárító alja és a föld között) nehogy az elejét odaverjük mert gondolom nem lenne olcsó!
Belső: szintén a francia eleganciát tükrözi, puha szép műanyagok ahogy a képen is látszik minőség érzetet ad. Az ülések oldaltartása jó, kényelmesek (hosszabb távon még nem volt tesztelve), az üvegtető miatt tökéletes a kilátás, hátsó lábtér szűkös azért nem egy Jazz de elférni ellehet fejtér meg van bőben, csomagtartó kategóriájában elfogadható viszont magasra kell emelni a csomagokat h berakhassuk, miénkbe a külön rendelhető hifi is benne volt mely a mélynyomónak köszönhetően mesésen szól. Klímája jó könnyedén lehűti az autó belsejét, de azért az embert városon kívüli előzésekkor rádöbbenti h mégis csak 1.4 es az autó és ilyenkor érdemes addig kikapcsolni a klímát.

Futómű: franciásan lágy, érdemes valahogy a rossz utakat elkerülni (ami azért Mo.-n nehéz), viszont kanyarokban stabil marad az autó lágysága ellenére (16-os kerekek is szerepet játszanak benne)
Motor: erős, dinamikus 90 le bőven elég még sportosnak is mondanám az 1.4-esek között. Nyomatéka is kielégítő.
Váltó: egyetlen gyengébb pontja a kocsinak, hosszú úton jár, vezetni kell az egyes fokozatokba, gyors váltásnál kattog is kicsit, de megszokva szép normálisan váltva elfogadható.Az 5. viszont elég rövidre sikerült (autópálya tempónál sokat pörög emiatt hangosabb a motor is) HONDA után írom kritikám szóval lehet h csak nem ebbe szoktunk bele.
Irányíthatóság: kormány nagyon könnyed kisujjal tekerhető, rövid fordulóköre van és nőknek nagy segítség a tolatóradar is (megjegyezném h mikre figyelnek a franciák első ablaktörlő működésénél ha berakjuk rükvercbe töröl egyet a hátsó ablaktörlő is)

Fogyasztás: nekünk fél, város fél országúttal 6.4 eszik de lehet h ez még lejjebb megy (mivel a motorban még nincs sok km-er h igazán bejáródjon) Jazz-hez képest több de erősebb is az autó + teljesítmény = + fogyasztás!!

Az utolsó pontban: a NEGATÍVUM! az autó 1 hónapos használata után hideg motornál kelepelő hangja lett, de üzem melegen abbahagyta. Gyárban mivel új motor ez az 1.4 VTI (BMW fejlesztették a franciák) nem sok tapasztalat volt azért No.-ból küldtek szakembert aki hangfelvételt készített a motorrol 1 hónapig állt a szervizben az autó sose tudtak semmit mondani (nem a Pásztor hibája hiányalkatrész volt MO. ebből az alkatrészből) és lusta volt a cég legyártani ilyet. Végül az "okosok" rájöttek h a Mini-ben is ilyen alkatrész van "Mivel BMW-vel fejlesztették erre előbb is gondolhattak volna @" végül jó lett az autó egy hónap után reméljük sose lesz vele semmi.
Tanúlság: Független márkától hogy melyik kocsi romlik el ha kifogonk egy rosszat abban cserélni kell alkatrészeket de ez lehet ugyan úgy egy hondában mint fiatban!
(hondánk 70 000-nél váltó hibás lett zúgott a váltó garancia után persze)

Hibalista

- Valami hideg indításnál működő szelepvezérlés (ma se tudjuk mi volt pontosan annak az alkatrésznek a neve) hideg motornál kolompolt a motor.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Pásztor Veresegyház

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 7000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Jazz 1.2 LS/AC Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2010 (2011)

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)