Megbízható Citroen
Szöveges ítélet
A külső-belső Design, és a pozitív értékelések miatt választottam ezt a modellt, és egy év mindennapos használat mellett nagyon meg vagyok elégedve vele.
Dízelhez képest meglehetősen halk, jó fogyasztású, kényelmes és praktikus.
Az alábbi infokat tudom mondani az általam használt autoról:
Mindennapos használat mellett, 1 év alatt komoly hiba nem merült fel.
Két alkalommal volt szervízben:
Nagyszervíz 120e km-nél (generátor szíj csere, fékrendszer, olajcsere stb.).
A kötelező szervízen kívül egyszer történt szoftverfrissítés, az alábbi hibakódot kellett kiütni: "STOP Breaking system fault: Stop the vehicle!",ill "Engine fault: Repair needed" => kb. 2 havonta villant fel indításkor, ilyenkor leblokkolta az indítást. Pár perccel később, újbóli próbálkozásnál már indult az auto => a szoftverfrissítés megoldotta a problémát.
Gyakorlatban tapasztalt fogyasztási adatok: (max.1 utassal)
Városban vegyes használat mellett: 5-7l /100 km (a motor felmelegedettségétől függően).
Városon kívül egyenletes sebesség mellett: 80km/h => 3,2-3,5l; 90km/h => 3,6-4l; 100km/h => 4,5-5l; 110km/h => 5,5-6l; 130km/h => 7l
Finoman vezetve, akár 1400-1500 km-t meg lehet tenni egy telitankkal.
Gyakran használt vagy hasznos, praktikus funkciók:
tempomat; 4 elektromos ablak; bluetooth kihangosító (telefonálás, zenehallgatás); fényérzékelős automata tompított világítás; 6 sebességes manuális váltó; multifunkciós kormány (tempomat, bluetooth, hangerő, éjszakai funkció => gombnyomásra lekapcsol a műszerfal-, belső világítás); tágas belső hely, tágas csomagtartó, tágas rekeszek; visszagurulás gátló; parkoló radar; behajló külső tükör; kétzónás digitális klíma; azonnali és 2 különböző távra programozható fogyasztásmérő; távvezérlő gombnyomására mind a 4 ablak le,ill felhúzható.
Ritkán használt funkciók:
USB csatlakozás; zseblámpa a csomagtartóban; 4 stílusú kapcsolóhang.
Negatív tapasztalatok:
Kb. 20-30 indításonként egyszer nem szinkronizál a bluetooth, ilyenkor ha kell a kapcsolat a telóval, akkor újra kell indítani a járgányt;
Első hívásindítás előtt a hangszórót "aktiválni kell" pl. bekapcsolni a rádiót; különben nem fogod hallani a másik felet.
Hibalista
- Szoftverfrissítés - 10.000 Ft - Nagyszervíz 120e km-nél (generátor szíj csere, fékrendszer, olajcsere stb.)
Ide hordtam szervizbe
Citroen Sajti - Hódmezővásárhely
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Xsara | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
