A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2010)

C4 1,4 Tendance 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes és megbízható.

Szöveges ítélet

2011 őszén az előző autóm (Xsara) idegen hibás baleset következtében totálkáros lett. Mivel a márkával meg voltam elégedve, az utód C4 került látókörbe. Körbeérdeklődtem a márkakereskedéseket. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy az M5 Centerben találtam két használtként kínált autót: egy első verziós C4 1,4-est (90 LE), egy éves tesztautó volt kb. 20 ezer km-rel, illetve az értékesítő jelezte, hogy napokon belül lesz egy 0 km-es 95 lovas 1,4-es autó, ami nyeremény volt, de a nyertes nem tartotta meg, hanem azonnal eladta a kereskedésben. Így végül ez lett a befutó, spóroltam is rajta, mert új autót kaptam csaknem félmillióval olcsóbban.

Az autó kényelmes, kicsit magasabb építésű, mint a Xsara volt. A magasabb építés és így a nagyobb keresztmetszet okozta nagyobb légellenálás miatt az autópályás fogyasztása valamivel nagyobb volt, mint a Xsaráé, de városban partiban volt vele. Ahogy a futott kilométerek nőttek, a pályás fogyasztás is javult, a vége felé kb. 0,5 literrel csökkent (7,5-7,7 helyett 7-7,1 l/100 km, azonos pályaszakaszokon).

Az egy olajnyomás jeladó hibán kívül semmi gondom nem volt vele, a szervizzel is meg voltam elégedve. A műszaki vizsgákon (Magyar Autóklub) külön felkészítés nélkül is megfelelt (ahogyan az elődje kétszer annyi kilométerrel is, ebben nem volt soha hiba).

Tőlünk a lányomékhoz került. A következő autónál nem tudtam a márkánál maradni, mert nem volt iagzi utódja a Citroennél - a Cactus kevesebbet tud és nem igazán az én világom... Így lett helyette egy Kia Ceed.

Hibalista

- Olajnyomás jeladó gomba hiba. Valamivel több, mint egy éves volt ekkor, visszahívás is lett belőle, garanciában javították.

Ide hordtam szervizbe

Citroen M5 Center

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 34957
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Xsara Következő autója? Ceed
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2010 (2011)

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)