Drága, megbízhatatlan dög
Szöveges ítélet
Használtan vettem 2015. októberében. Sűrgösen kellett autó, így nem sokat keresgéltem, hanem az első legszimpatikusabb autót vettem meg.
155THP... híres motor, nem túl fényes múlttal. Nagy fogyasztó és az automata váltóval egyszerűen eldobni való. Mechanikus automata váltó-erről nem írnák, az interneten többet lehet olvasni róluk.
Az autóm 2010-ben 31000e-ba került, ennyire felszerelt C4-et még nem láttam. Valahogy azt reméltem,hogy mivel ilyen "spéci" a minőség is az átlagon felüli lesz. Itt tévedtem. Hibakódok rendszeresen jönnek, havi szinten kb, 20 jön össze. Persze, itt a többsége csak hibásan jelzet hibakód. De ami az autót jellemzi, az a U0055 hibakód. Evvel az autót el lehetne nevezni C4 U0055-re, mivel ez egy olyan fantom kód, ami az elektromos hálózaton bárhol lehet. 5 mester próbálta megtalálni, de még idáig sikertelenül, de már engem is diagbox vásárlásra kényszerített. Mivel most az ECU megbolondult és az egészet fleshelni kell, így lehet ez is eltűnik (vagy az autó végleg porrá válik). De most már legalább tudom miért van az anyósülésnél a tűzoltókészülék.
Masszázs funkció, holttér jelző, hűtőrekesz, zseblámpa a csomagtérben, panorámatető... minden jó, csak annyi a baja, hogy nem megy, és még begyújtani sem lehet most már (lehet hamarosan maga megteszi). Nem ilyesmivel játszani. Ami engem illet, én az európai autókkal befejeztem!
(2007-es 21124-es ladával 170000 mentem le úgy,hogy csak rendszeres szerviz volt,most már nagyon visszasírom...)
Hibalista
- 80000 - TPMS Németországi mester nem tudta beüzemeltetni a gyári szenzort. Nem tudom, hogy a szenzor volt e a hibás vagy a mester, de még mindig villog az első bal figyelmeztetés (120e) - 85000 - GPS egység kinyiffant (280e) - 90000 - Mivel kigyulladt a check engine, de annak ellenére nem mutatott hibát, kicseréltem a láncot (szakadás előtt volt, véletlenül éreztem rá), a check engine még ott van és nem tudni mi miatt. Már három országban keresték a hibát, de nem találják... (280e) - 92000 - központi számítógép egység kinyiffant, a javítás árát még nem tudni...
Ide hordtam szervizbe
KölnMinősíthetetlen.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 92000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 112 1.6 16v | Következő autója? | XC60 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.4/10) |
