A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2010)

C4 155THP exclusive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Drága, megbízhatatlan dög

Szöveges ítélet

Használtan vettem 2015. októberében. Sűrgösen kellett autó, így nem sokat keresgéltem, hanem az első legszimpatikusabb autót vettem meg.
155THP... híres motor, nem túl fényes múlttal. Nagy fogyasztó és az automata váltóval egyszerűen eldobni való. Mechanikus automata váltó-erről nem írnák, az interneten többet lehet olvasni róluk.
Az autóm 2010-ben 31000e-ba került, ennyire felszerelt C4-et még nem láttam. Valahogy azt reméltem,hogy mivel ilyen "spéci" a minőség is az átlagon felüli lesz. Itt tévedtem. Hibakódok rendszeresen jönnek, havi szinten kb, 20 jön össze. Persze, itt a többsége csak hibásan jelzet hibakód. De ami az autót jellemzi, az a U0055 hibakód. Evvel az autót el lehetne nevezni C4 U0055-re, mivel ez egy olyan fantom kód, ami az elektromos hálózaton bárhol lehet. 5 mester próbálta megtalálni, de még idáig sikertelenül, de már engem is diagbox vásárlásra kényszerített. Mivel most az ECU megbolondult és az egészet fleshelni kell, így lehet ez is eltűnik (vagy az autó végleg porrá válik). De most már legalább tudom miért van az anyósülésnél a tűzoltókészülék.
Masszázs funkció, holttér jelző, hűtőrekesz, zseblámpa a csomagtérben, panorámatető... minden jó, csak annyi a baja, hogy nem megy, és még begyújtani sem lehet most már (lehet hamarosan maga megteszi). Nem ilyesmivel játszani. Ami engem illet, én az európai autókkal befejeztem!
(2007-es 21124-es ladával 170000 mentem le úgy,hogy csak rendszeres szerviz volt,most már nagyon visszasírom...)

Hibalista

- 80000 - TPMS Németországi mester nem tudta beüzemeltetni a gyári szenzort. Nem tudom, hogy a szenzor volt e a hibás vagy a mester, de még mindig villog az első bal figyelmeztetés (120e) - 85000 - GPS egység kinyiffant (280e) - 90000 - Mivel kigyulladt a check engine, de annak ellenére nem mutatott hibát, kicseréltem a láncot (szakadás előtt volt, véletlenül éreztem rá), a check engine még ott van és nem tudni mi miatt. Már három országban keresték a hibát, de nem találják... (280e) - 92000 - központi számítógép egység kinyiffant, a javítás árát még nem tudni...

Ide hordtam szervizbe

KölnMinősíthetetlen.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2010
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 92000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 112 1.6 16v Következő autója? XC60
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2010 (2011)

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)