A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2010)

C4 1,6 hdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Desingos hulladék

Szöveges ítélet

Kimondottan desingos , megkímélt autó volt szervízkönyvvel, lejérdezhető előélettel.
Megvétel után másfél hónapig még élveztem is, de aztán megindult a lejtőn , pedig vigyázok a kocsikra , az előző autómba több , mint 300 ezret raktam nagyobb gond nélkül .
Nyaralás előtt két héttel a a légkondi bemondta az unalmast, a speciális Aisin kompresszor ára gyáriban 400.000 Ft (!), utángyártott 160.000 , bontottat meg nem kapni , mivel mindegyik rossz, konstrukciós hibás .
A generátor is hulladék , a szabadonfutó folyton tönkremegy , emellett túltölti a rendszert , emiatt tönkreteszi a kocsi érzékeny elektromos rendszerét (pl navigációs fejegység ).
Ha a kopó alkatrészek cseréjét is számolom , (fékbetét , tárcsa , olajcsere , szilentek ), akkor a többi hiba javítását is beleértve a nálam levő idő alatt átlagosan havi 100.000 forintba került a javítása !!!
Eladás előtt egy héttel pedig a részecskeszűrő is bemondta az unalmast , úgyhogy soha többet francia törmeléket!!!
Akinek unalmas és gondtalan az élete , annak feltétlenül ajánlom , nekem hatalmas csalódás volt . Pedig az 1,6 hdi motor tényleg jó konstrukció , csendes , takarékos és meg halad is. Kár, hogy nem sikerült egy kocsit építeni köré…

Hibalista

- légkondicionáló kompresszor - tolató radar - generátor - navigációs fejegység - váltófokozat jeladó (hátramenetbe) - kinyomó csapágy

Ide hordtam szervizbe

Szilva Tamás

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? E39 525d 2002 Következő autója? Astra
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2010 (2011)

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)