Desingos hulladék
Szöveges ítélet
Kimondottan desingos , megkímélt autó volt szervízkönyvvel, lejérdezhető előélettel.
Megvétel után másfél hónapig még élveztem is, de aztán megindult a lejtőn , pedig vigyázok a kocsikra , az előző autómba több , mint 300 ezret raktam nagyobb gond nélkül .
Nyaralás előtt két héttel a a légkondi bemondta az unalmast, a speciális Aisin kompresszor ára gyáriban 400.000 Ft (!), utángyártott 160.000 , bontottat meg nem kapni , mivel mindegyik rossz, konstrukciós hibás .
A generátor is hulladék , a szabadonfutó folyton tönkremegy , emellett túltölti a rendszert , emiatt tönkreteszi a kocsi érzékeny elektromos rendszerét (pl navigációs fejegység ).
Ha a kopó alkatrészek cseréjét is számolom , (fékbetét , tárcsa , olajcsere , szilentek ), akkor a többi hiba javítását is beleértve a nálam levő idő alatt átlagosan havi 100.000 forintba került a javítása !!!
Eladás előtt egy héttel pedig a részecskeszűrő is bemondta az unalmast , úgyhogy soha többet francia törmeléket!!!
Akinek unalmas és gondtalan az élete , annak feltétlenül ajánlom , nekem hatalmas csalódás volt . Pedig az 1,6 hdi motor tényleg jó konstrukció , csendes , takarékos és meg halad is. Kár, hogy nem sikerült egy kocsit építeni köré…
Hibalista
- légkondicionáló kompresszor - tolató radar - generátor - navigációs fejegység - váltófokozat jeladó (hátramenetbe) - kinyomó csapágy
Ide hordtam szervizbe
Szilva Tamás
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | E39 525d 2002 | Következő autója? | Astra |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
