A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2010)

C4 C4 II 1,6HDI 90LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Béke poraira!

Szöveges ítélet

2016 augusztusában vásároltam meg a gépet a M5 Cirtoen szalonból, használtan 25040 km-el. Állításuk szerint az M5 szalon saját használatra dolgozójának kiadott gép volt.
Nagyon megtetszett a kifinomult forma, a nem hivalkodó, inkább elegáns megjelenés. A látványra kicsi jármű 4,3 m hosszú és 2,6 m tengelytávú, aránylag tág 380l-escsomagtartóval, belül kényelmes, tág, jól rakodható belsőtér.
A színe szürkének mondták, de inkább barnás volt. Kényelmes beülési magasság, kicsit kemény oldaltámasztással, ami a lendületes kanyarvételnél kitűnően megtartott.
Az ülés és a kormány összhangja nekem kiváló volt. A váltó pontos és precíz, igaz hiányoltam a mechanikus reteszt a hátrakapcsolás előtt, így megesett, hogy néha az ötödik után automatikusan hatodikat akartam kapcsolni megszokásból. Nagyon tetszett a biztonsági őv bekapcsoltságát jelző berendezés ami elől és a hátsó üléseket is figyelte.
Egy Alfa 166-os után ültem ebbe a gépbe. A vezetőt kiszolgáló kütyük közül, ami az Alfában full volt és azokat megszoktam, a C4-ben talán egy fényre sötétedő tükröt, és egy esőérzékelős ablaktörlőt hiányolta még.
Nem igazán zavart, hogy sokkal kevesebb volt az extrákból benne.
Nagyon jó volt a fogyasztása, téli-nyári, város, országút vegyesen 4,7 l/100km-re jött ki.
Kitűnő volt a lengéscsillapítása, a pocsék magyar utakból, csak a hangját hallottam, de nem rázott a kocsi. Ha már nagyot szólt a futómű akkor az a kátyú már több mint 10 cm-es volt.
A motor csendes volt, még nagy tempónál is, inkább a gumik hangja és a menetszél okozta zaj volt hangos. Igen érdekes jelenség volt, ha az eső esett vagy a mosás meg volt , a tükrök felől, amíg a víz le nem száradt, kuttyogó hang hallatszott.

Aztán jött egy éjjel amikor a kocsi álltában kiégett.
Hogy miért és mitől? Még nem tudom mert a tűzvizsgálat tart.

Hibalista

- 48553km-nél 2db. első lengéscsillapítót kellett cserélni. (Spanyol gyártású Kayoba nem állta meg a helyét.) - Kanyarstabilizátor összekötő rúd anya kilazul, csere 5 perc alatt meg volt.(spéci alakú roppantott anya nem az igazi) - - 2019.02.23-án a motortér kiégett álltában.

Ide hordtam szervizbe

Citroen M5 szalon

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2015
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 25040
Megbízhatóság (9) Vezetett km 33208
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? 166-os 2017 évjárat Következő autója? ki tudja még én sem
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2010 (2011)

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)