Végre egy izgalmas autó
Szöveges ítélet
Szerintem a C4-es egy jó konstrukció, vagy legalábbis az ami nekünk van az jól m?ködik. A váltója pontos, bár nem a legsportosabb áttételezés?, de akinek az kell, vegyen 180 lovas verziót. A motor pont jó. Ha kell megy, ha nem, akkor viszonylag takarékos. Egy tank benzinnel a mostani vegyes használat mellett 800 km-ert jósol, jelenleg 450 km-nél tartok, még 370-et mehetnék vele így. Ez tényleg vegyes használat, 100 km-es utak hetente többször. Persze, ha jön a tél, akkor majd elválik, hogy mennyi az annyi, de addig is 7.5-ös átlagot tartja. Ja, és klímával. Az audió jó benne , a tempomat is sokat segít autópályán. A csomagtartó is elég. Meg egy csomó apró dolog még.
Amikor átvettük és végignéztem, megdöbbentett az ergonómia szintje, mint egy japán autó (Lexus, Infinity, Honda, Toyota, stb...).
Persze azért vagyok elégedett vele, mert felmértük az igényünket, hogy mi kell egy autóba, azután megnéztük, hogy mit lehet venni, és mennyiért. És így lett C4.
Ja, és 4 év garanciával.
A kijelz? szerintem nagyon ötletes, aki nem látja, vegyen szemüveget, vagy mossa le az ablakot.
Hibalista
- 1 hetes korában a szélvéd? melletti két díszléc feljött. Most egy hónapos az autó, eddig még jó.
Ide hordtam szervizbe
Citröen Orbán
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Xsara 1.8 Exclusive (1997) | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
