A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 1,6 16V SX 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Trianoni beszivárgó

Szöveges ítélet

Már előbb írtam volna véleményt , ha nem lennék lusta (két ujjal természetesen) gépen írni!A „Drágaszág” most múlt nyolc éves. A kettőnk kapcsolata olyan, mint egy házasság, hol jó,hol sz..r .Az autó nem lenne rossz , ha normálisan megcsinálták volna. Újonnan vettem, most van benne 96315 km, tehát van alapom véleményezni , nem úgy mint jó néhány márkatárs,akik 1-2000 kilométer után írnak magvas ítéletet és dícsérik az egekbe!Kívül-belül jól eltalált forma.A felhasznált anyagok már nem ennyire szuperok . A kemény műanyagok néhol a vizesvödör anyagával egyezhetnek meg ,( pl : sebváltó boksz, csomagtartó)A többi a szokványos : felhólyagzó ajtókárpit,felütő hátsó futómű, nagy fogyasztás 7,5-8l, leváló ablakkeret, önindító.A legfőbb hiba amit idáig nem említettem az a két készlet kuplung amit idáig elhasznált( TEHÁT EZ A HARMADIK AMI BENNE VAN!)Az első 18000km-nél adta meg magát. Mint kiderült kinyomó csapágy ment szét. Karácsony előtt két héttel pont ilyen kiadásról álmodik mindenki . Szavatosságban kicserélték, munkadíjat viszont ki kellett fizetni, mivel hogy lejárt a kettő éves garancia. Bezzeg, ha öt év lett volna, mint sok másik márkánál! A második kuplung 60000 km-nél adta be a kulcsot, egyszerűen el kezdett csúszni, pedig nem vagyok egy gumi füstöltető fajta. Mikor szétszedték , akkor sem látták, hogy mi okozhatta. Nyeles tengely szimmeringre gyanakodtak. A mostani egyelőre – gyorsan le kell kopogni- bírja. Mikor a harmadik cserét próbáltam a szervizessel leegyeztetni , akkor tette azt a javaslatot, hogy a tönkrement kuplungot beszámítja 15000Ft értékben az új készlet árába. Mikor megkérdeztem, hogy mit csinálnak vele, azt mondta, hogy kiviszik ausztriába és felújítják….. EZT?!!! Valószínüleg a második egy ilyen volt. Még nem említettem a csomagtér ajtót a karosszériával összekötő vezetékek rendszeres szakadását. Talán most sikerült megoldást találni puhább vezetékek beiktatásával. Idáig vagy négyszer javítgatták , összegszerűen kb.: 40000Ft-ba került idáig csak ez! A kollegák azt mondták, hogy ki kell fogni. 4 000 000 Ft –ért mit kéne kifogni ? A szervizekkel különösebb problémám nem volt, bár nem jártam egy helyre. V olt már előtte japán autóm egy három éves Mitsubishi Colt személyében, de a két autót nem is lehet egy napon említeni.Ha lesz legközelebb, akkor biztos japán lesz.Most már nem csodálom, hogy a PSA konszern sz..ban van.

Hibalista

- -Kuplung - -önindító - -ajtóhatároló - -ajtókárpit - -vezetékek - -kipufogó - -tolatólámpa

Ide hordtam szervizbe

Citroen Szekszárd

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Apáti Szerviz, Szakály.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 96000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Renault Clio ,Tech Road Következő autója? ...
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)