Trianoni beszivárgó
Szöveges ítélet
Már előbb írtam volna véleményt , ha nem lennék lusta (két ujjal természetesen) gépen írni!A „Drágaszág” most múlt nyolc éves. A kettőnk kapcsolata olyan, mint egy házasság, hol jó,hol sz..r .Az autó nem lenne rossz , ha normálisan megcsinálták volna. Újonnan vettem, most van benne 96315 km, tehát van alapom véleményezni , nem úgy mint jó néhány márkatárs,akik 1-2000 kilométer után írnak magvas ítéletet és dícsérik az egekbe!Kívül-belül jól eltalált forma.A felhasznált anyagok már nem ennyire szuperok . A kemény műanyagok néhol a vizesvödör anyagával egyezhetnek meg ,( pl : sebváltó boksz, csomagtartó)A többi a szokványos : felhólyagzó ajtókárpit,felütő hátsó futómű, nagy fogyasztás 7,5-8l, leváló ablakkeret, önindító.A legfőbb hiba amit idáig nem említettem az a két készlet kuplung amit idáig elhasznált( TEHÁT EZ A HARMADIK AMI BENNE VAN!)Az első 18000km-nél adta meg magát. Mint kiderült kinyomó csapágy ment szét. Karácsony előtt két héttel pont ilyen kiadásról álmodik mindenki . Szavatosságban kicserélték, munkadíjat viszont ki kellett fizetni, mivel hogy lejárt a kettő éves garancia. Bezzeg, ha öt év lett volna, mint sok másik márkánál! A második kuplung 60000 km-nél adta be a kulcsot, egyszerűen el kezdett csúszni, pedig nem vagyok egy gumi füstöltető fajta. Mikor szétszedték , akkor sem látták, hogy mi okozhatta. Nyeles tengely szimmeringre gyanakodtak. A mostani egyelőre – gyorsan le kell kopogni- bírja. Mikor a harmadik cserét próbáltam a szervizessel leegyeztetni , akkor tette azt a javaslatot, hogy a tönkrement kuplungot beszámítja 15000Ft értékben az új készlet árába. Mikor megkérdeztem, hogy mit csinálnak vele, azt mondta, hogy kiviszik ausztriába és felújítják….. EZT?!!! Valószínüleg a második egy ilyen volt. Még nem említettem a csomagtér ajtót a karosszériával összekötő vezetékek rendszeres szakadását. Talán most sikerült megoldást találni puhább vezetékek beiktatásával. Idáig vagy négyszer javítgatták , összegszerűen kb.: 40000Ft-ba került idáig csak ez! A kollegák azt mondták, hogy ki kell fogni. 4 000 000 Ft –ért mit kéne kifogni ? A szervizekkel különösebb problémám nem volt, bár nem jártam egy helyre. V olt már előtte japán autóm egy három éves Mitsubishi Colt személyében, de a két autót nem is lehet egy napon említeni.Ha lesz legközelebb, akkor biztos japán lesz.Most már nem csodálom, hogy a PSA konszern sz..ban van.
Hibalista
- -Kuplung - -önindító - -ajtóhatároló - -ajtókárpit - -vezetékek - -kipufogó - -tolatólámpa
Ide hordtam szervizbe
Citroen Szekszárd
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Apáti Szerviz, Szakály.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 96000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Renault Clio ,Tech Road | Következő autója? | ... |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.4/10) |
