Szerethető
Szöveges ítélet
Sorrendben 5. Citroenkét érkezett az új családtag nem Citroen helyett hanem az mellé. Az elvárásaimat az árához mérem, a gk. drága sőt nagyon drága. Jót fog tenni neki valami akció mert ezen az áron csak az ilyen genetikailag a márkára hangolt egyedek veszik meg mint jómagam.
Mérete szerint a régi Picasso és a C8 közé tehető a tervezőknek sikerült mindkettő változatból a kedvező tulajdonságokat ötvözni. Jó futómű nem billeg annyira mint a XP, jól kanyarodik és nem olyan mackós mint a C8.
A gk. jobb mint ami várható, jó formavilág, igényes szép külső-belső, kényelem, erős nyomatékos motor, beltérben csendesség a futómű hangjaiból itélve továbbra sincs oda a hazai útminőségtől.
A robotizált váltó és az elektromos kézifék tetszik.
Megrendeléskor nyomós érv volt az 1,6-os próbajárgány robotizált váltója , de megtanultam, hogy lóerőből annyit kell venni amennyi az ember pénzéből futja ezért az erősebbik dieselt rendeltem és nem is bántam meg.
A tempomat sebesség kijelzője 1-2 km értéket eltér a sebesség kijelzőtől nem zavar, majd egyszer rájövök miért.
A kocsi fűtése kiváló ezt azért hagsúlyozom mert a modern, nem túl nagy térfogatú motoroknál télen azért lehet fázni néhány típusban. Fogyasztási eredmény tankolás hiányában nincs, de a kijelző adatai alapján nem lesz csalódás.
Az "A" oszlop ketté osztása jól sikerült.
Hibalista
- majd
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | c8 | Következő autója? | ezt |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
