A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 Coupe 1.6HDI VTR PLUS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Stílus, kreativitás, bátorság. Ha már unod a banánt!:)

Szöveges ítélet

Én valami marslakó lehetek vagy mi a fene.. Nekem nem romlik el az indításgátló, a tempomatom pontos, az üléseim anyaga kategórián felüli, az autóm csendes, a Michelin Pilot Primacy gumijaim jól tapadnak, de hiába megyek gödörbe még a hátsó lengéscsillapítóm sem rendetlenkedik, a fékeim sem nyikorognak, a Blaupunkt CD-s rádióm 6hsz-el jobban szól, mint sok 10millió Ft feletti autóban és nem romlik el (persze nem is tini zenéket kell hallgatni, hanem kicsit inyencebbet, olyat amilyen rétegnek ez az autó szól), a váltóm pontosan kapcsolható és nem búg, szánom-bánom de a fokozatokat sem dobálja ki. Ugyan hosszú úton jár, de illik a fergetegesen jól konstruált 1.6 dízel motor karakteréhez. Igen, a motorom sem eszi a motorolajat, még a kormányszervó sem süvít ha kiterem a kormányt. Ugyan a visszapillantó tükörfűtést nem próbáltam ki, majd talán néhány év múlva lesz kedvem megnézni az mire is jó - egyenlőre erről nincs infóm.

Szóval én ilyen marslakó lehetek, mert rajtam kívül mindenkinek szétesik a verda, az összes létező alkatrésze meghibásodik. Én még a Coupe hátsó szélvédőjén is kilátok. Mondjuk az más kérdés, hogy marslakó vagyok. ..Vagy csak nem tápos bénagyerek. Az is lehet!

Motor: turbodízelhez mérten gyors gázreakció, kiváló karakterisztika, 3000km átlaga 6.0 liter. 150km/h gyakran és több városi állással. Fogyasztás kiváló. Iszonyatos kiválóság, ezt nem is szokták szidni csak a teljesen kretének.

Váltó: ezt az autót meg kell érteni. Nem kell úgy tesztelni, mint egy versenyautót és akkor a váltóval sem lesz semmi gond. Eleinte Hondából átülve furcsa volt a hosszú út, de azt kell mondjam a könyöktámaszra helyezett kézzel csuklóból kapcsolható és illik a dízelmotorhoz. Pontosan kapcsolható, csak nem fakezűnek kell lenni és már nincs is gond. Egy 180 lovas benzineshez rémálom lenne, de ahhoz nem is ez az 5 sebességes váltó van.

Fékek: alacsony hőmérsékletre hangoltak, ezért el tudom képzelni, hogy egy komolyabb nyári nyúzás után csikorogni fognak. Egyenlőre hibátlanok, mellesleg a betétek BOSCH gyártmányúak. Ha sportos szemszögből nézem akkor rosszul adagolható a fékerő a túlérzékeny vészfékasszisztenses elektrónikus kacatnak köszönhetően, de normál közlekedésben nagyon kényelmes hogy minimális pedálerőre is kellően fog. Én szeretem, jól megy az autó karakteréhez!

Futómű: illik a dízelmotorhoz. Nem egy bonyolult típus egy sportos autó után pihentető. Hosszúak a rugóutak, ezért nagyobb sebességeken pontatlanabbá válik a kormányzás. Az autóban nem csörög-zörög semmi a lágy rugózásnak köszönhetően. Magyarországra közlekedni jobbat? Ide kiváló!

Aerodimamika: a verda alja is burkolt, 0.28-as cW: egészen elképesztő csend van benne magas sebességeken is. Ez köszönhető a zajszigeteléseknek és a vastag ablakoknak is.

Nem akarom tovább húzni, a lényeg: imádom az autót, de csak ezzel a motorral érdemes megvenni. 110LE, 260Nm, változó geometriás Garrett turbo. A 180 lovas benzines változat igen nagy rémálom lehet, élmény-sportautónak nem jó. Viszont közlekedni egy marha nagy kiválóság olyanoknak, akik tudják értékelni a kreatív öteleteket, újításokat: nem begyöpösödött agyú zombik. Az előbbikből kevesebb van, ezért nyilván nem lesz egy kirobbanó siker a sok egyedi ötlettel. Példa az új Focus: a stílusos elődből egyenszart gyártottak, be is jött: a sok lúzer veszi azt az iszonyatot: azokat a belső téri anyagokat én teherautóban nem nézném el, nem személyautóban. De ha ez kell a parasztnak, vegye!

Negatívum is van: mindenki totál hülyének néz, hogy ilyen autót vettem. Az intelligensebbje fél óra beszélgetés és próbaút után elgondolkozik, esetleg meggyőzhető. A többi elmeorvoshoz küldene:) Ki tudja? 5 év múlva kiderül kinek volt igaza! Második negatívum, hogy az autó összeszerelése főként a külső elemek illesztését tekintve nekem japán autók után kissé szokatlan trehánynak hat. Gondot nem jelent, csak meglepő miket megengednek maguknak.:) Imádom és kész! A 2006 előtti modellekkel és benzinesekkel lehet több gond van, de inkább nyavajog a sok lúzer ahelyett, hogy megoldást keresne. Én így látom! ..Mondjuk marslakóknak könnyű!:-)

Hibalista

- Baloldali ablaktörlő néhol vékony vízréteget hagy törlés után, ami zavaró.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Nagy: nagyon korrektek, magyarországon idáig ilyennel nem találkoztam. Sok pöffeszkedő márka szervize vehetne róluk példát!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Civic Következő autója? Subaru dízelboxer, C4 dízelhybrid? Majd ami aktuálisan megtetszik néhány év múlva!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)