Sok beszédnek sok az alja!
Szöveges ítélet
Az aútót 2005 nov.24.-én vettem. Nagyon ör?ltem mert ez az els? új autóm.Tulajdonképpen az tetszett meg benne,hogy egyedi a többi kategórián belüli autóhoz képest! Ezt értem a különbözö m?szerek megoldásaira,és a külsö formai megjelenésre.
De mint evidens minden újitásnak meg van a maga rizikója! F?leg akkor,ha ez nincs kel? ideig letesztelve,itt hibázott a cég!
Na meg ott amikor nem Japán min?ségi ellen?rt alkalmaztak!!! Ha ,és hangsúlyozom ha!!. jól és jó anyagokbók készülne ez a model,és csak dízel motorokkal gyártanák (1.6 HDI) akár a kategóriában jobb helyen is szerepelhetne! Igaz ezt el lehet mondani bármeik márkáról! Viszont a formai, és m?szaki újításokat a többi márkánál nem nagyon merik felválalni! (Talán pont azért mert így kevesebb a hibalehat?ség! Ez viszont a Citroen erénye,hogy meri vállalni!) Na de térjünk vissza a zord valósághoz,és ott nem szerepel valami fényesen! A legnagyobbat ott hibáztam amikor nem próbáltam ki más márkákat,(mint pl Japán autók). Ez azért vam mert els?re nagyon megtetszett amikor megláttam!Na de amikor az ember elvesz egy gyönyör? n?t számítson rá,hogy megycsalják!!! Ez velem is megtörtént!De a szerelem nem múlik el könnyen,viszont a fájdalom megmarad! Mint ahogy az autó is !Tanulság: legközelebb körültekintöbben kel autót választanom. Ezt legaláb lehet többször nem úgy mint feleséget!!! Én más típusu autókrók is hallok érdekes dolgokat, azok sem hibátlanok! Legfeljebb kevesebb a hiba de van!! Például Wolksvagen vagy Opel bizonyos típusai, ahol "normális" az 1000 km után 6 deci olajfogyasztás!!! Ha számolunk egy kicsit akkor a 15000-res olajcseréig az 9 liter szorozva 4-5 ezer forintal az 40-45 ezer forint!! Ezt is oda kellene számolni a fenntartási költségekhez!! Ennek oka az autógyártók versengése egymással! A verseny álltalában a teljesítményr?l szól! Namost mint tudjuk a teljesítmény az id?,és az elvégzett munka hányadosa: Id?b?l a gyártóknak kevés van,míg az elvárások miatt a munkából sok! Következésképp ez megy a min?ség rovására!!! Szerintem bármeik márkájú új autót venném (ebben a kategóriában) egyik se lenne olyam min a 18. éves 124-es mercim volt!! Bár igaz az nem ez a kategória! És abban is meg voltak ezek az extrák,és rendesen m?ködtek! Eddíg 18 évig!
UI:Az értékelés azért ilyen jó,mert a többi (kategórián belüli, nem Japán) autóhoz viszonyítottam,és nem önmagához képest! Szerintem ebben a kategóriában egy autó sem ér 2 000 000-Ft- nál többet,még ha olyan drága a fejlesztés akkor se!!!(na meg ha az autóknak a fejlesztése olyan drága akkor miért egyre rosszabbak???) Egyébként a magasabb kategóriák ár érták aránya még rosszabb!
Hibalista
- Hidrot?ke,hátsó lengéscsillapítók,ajtó zörög
Ide hordtam szervizbe
Helybe,de nem szeretném reklámozni,pedíg nem rossz!
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 124D | Következő autója? | Honda civic |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
