A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 1.4 SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pozitív csalódás!

Szöveges ítélet

2006. márciusi a gép. Ignist váltottam le rá, és hát őszintén a fürgeséget leszámítva mendenben sokkal jobb a C4. Kényelmesebb, biztonságosabb, szebb és másfél literrel kevesebbet eszik.
Még egyszer sem hagyott cserben sehol. Semmi motorikus, vagy elektronikai hibája nem volt, pedig paráztam rendesen, mielőtt megvettem, az irdatlan rossz kritikák olvasása után. De hát megtetszett, és valljuk be, tényleg formás járgány.
Sajnos a motor valóban nem egy izomagy, de lendületesen lehet vele közlekedni, pályán akár 180 fölé is libben. Meggyőzött a töréstesztje is és láttam a szervízben egy totálos C4-et (frontál+többször forgott), az utastérben mindhárman "karcolásokkal" úszták meg. Persze tudom, hogy ez esetfüggő, dehát a benyomások formálják a véleményt...
Belül nem egy fapad, nem nyomorgat, hosszú távon is benn akarsz maradni. A hifi meggyőzően szól, nekem még minden kütyü működik. Csak a gyötrő törlesztőrészlet az, ami miatt megválnék tőle, egyébiránt nagyon szeretem. Olvastam több pro és kontra véleményt e típusról, szerintem ha az apró részletek is érdekelték volna a franciákat (ajtóhang, lengéscsillapító minőség, általános megbízhatóság), akkor vezető helyen lenne a kategóriában.

Hibalista

- Folyamatos (kb. 5000 km.-enkénti) izzócsere. Már megszoktam:)
- 30000 km: tempomat. akkusaru le-fel. és láss csodát...
- 50000 km: jobb hátsó ajtó csak belülről nyitható.
- 70000 km: első fékbetét csere (70ezernél!)
- 80000 km: szétesett a bicskakulcs. 8 apró darabra.
-
-

Ide hordtam szervizbe

Citroen Eger

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Ignis Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)