Pozitív csalódás!
Szöveges ítélet
2006. márciusi a gép. Ignist váltottam le rá, és hát őszintén a fürgeséget leszámítva mendenben sokkal jobb a C4. Kényelmesebb, biztonságosabb, szebb és másfél literrel kevesebbet eszik.
Még egyszer sem hagyott cserben sehol. Semmi motorikus, vagy elektronikai hibája nem volt, pedig paráztam rendesen, mielőtt megvettem, az irdatlan rossz kritikák olvasása után. De hát megtetszett, és valljuk be, tényleg formás járgány.
Sajnos a motor valóban nem egy izomagy, de lendületesen lehet vele közlekedni, pályán akár 180 fölé is libben. Meggyőzött a töréstesztje is és láttam a szervízben egy totálos C4-et (frontál+többször forgott), az utastérben mindhárman "karcolásokkal" úszták meg. Persze tudom, hogy ez esetfüggő, dehát a benyomások formálják a véleményt...
Belül nem egy fapad, nem nyomorgat, hosszú távon is benn akarsz maradni. A hifi meggyőzően szól, nekem még minden kütyü működik. Csak a gyötrő törlesztőrészlet az, ami miatt megválnék tőle, egyébiránt nagyon szeretem. Olvastam több pro és kontra véleményt e típusról, szerintem ha az apró részletek is érdekelték volna a franciákat (ajtóhang, lengéscsillapító minőség, általános megbízhatóság), akkor vezető helyen lenne a kategóriában.
Hibalista
- Folyamatos (kb. 5000 km.-enkénti) izzócsere. Már megszoktam:)
- 30000 km: tempomat. akkusaru le-fel. és láss csodát...
- 50000 km: jobb hátsó ajtó csak belülről nyitható.
- 70000 km: első fékbetét csere (70ezernél!)
- 80000 km: szétesett a bicskakulcs. 8 apró darabra.
-
-
Ide hordtam szervizbe
Citroen Eger
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Ignis | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
