A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 1,6 HDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pénznyelő autómata

Szöveges ítélet

Soha többet Citroën dízel!

Jó tulajdonság:
- rendkívül kényelmes ülések
ha eljutottam volna vele hosszú útra, biztos nem fájt volna a derekam.
- alacsony fogyasztás (városban 5-6 liter)

Rossz tulajdonság:
- Rendkívül drágák az alkatrészek, ahhoz képest, hogy egy több mint 10 éves autó.
Simán rá lehet költeni 2x az autó árát, szemrebbenés nélkül.
- havonta látogattam a szervizt, nagyon bosszantó
- A részecskeszűrő rendszere egyedi, a márkatársaitól eltérő technikát alkalmaznak.
100.000 kilométerenként elfogy a FAP folyadék, amit szerencsére nem jelez a computer. Cserébe viszont ha nincs folyadék, akkor nem égeti el a felgyülemlett szenet. Eredmény: füstölő autó, eltömődő részecskeszűrő, amitől az autó magától leáll. A FAP szűrő (részecskeszűrő) új ára: 130.000 Ft.

Jelenleg eladó, az egyik nagy kereskedésben parkol.
Fekete, és 210 ezer km van benne. Ha jót akarnak ne vegyék meg.
Folyik a turbóból az olaj és FAP szűrőt kéne cseréni.
Ezen kívül még ki tudja....

Nem vártam meg, amíg a következő szerviz is esedékes lesz.

Hibalista

- Ami el tud romlani minden! - Műanyag elemek leváltak a helyükről, a pótkerék tartó "üreg"-ben állt a víz, vásárlás utáni olaj + szűrőcserék - 100.000 Ft - Gumi fékcsövek cseréje - 40.000 Ft - Felújított Turbó + turbócsőkészlet, EGR szelep, ablakmosó motor - 240.000 Ft (az új turbó 400.000 Ft körül lett volna) - Porlasztócsúcs tisztítás 4db - 40.000 Ft (Újnak darabja lett volna 40.000) - Vezérműszíj, vízpumpa, ékszíj, légtömegmérő - 130.000 Ft - 2000-es fordulatszám fölött leállt a motor: - Dízel specialista megjavította - 50.000 Ft - Citroën márkaszervizben bekalibrálták a FAP computert + az átnézés után nem indult az autó. - Bekalibrálás, akku csere, kábelköteg javítás, tanksapka érzékelő - 61.585 Ft - - Lehet hogy valamit kihagytam, de kb.: 700.000 Ft szervizköltség. - Az autó 900.000 Ft-ot ért. - -

Ide hordtam szervizbe

Citroën - Peugeot Klinika1017 Bp. Gém-Fogadó u. sarokIdőpontban elég rugalmasak, szakszerűen dolgoznak.Sokszor hiányoltam a hiba pontos indolkását.Szerintem több olyan munka elvégzését is rámsózták, amit nem kellett volna.Citroën szakszerviz, 19. kerület Nagykőrösi út.Nagyon vásárló centrikusak, ami nem baj. Sajnos márkaszervizből adódóan elég drágák.A szerelég minőségétől nem ájultam el. Az első körben elnézték a hibát és majdnem vettem egy indítómotort 70 ezer forintért.

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

Bosch szervízRétifarkas utca 8.1165Vérprofik. Dízel specialisták. Maximálisan elégedett voltam a munkával és a kiszolgálással is.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2005
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 190000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 21500
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 320i Következő autója?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)