Örülök, hogy megszabadultam...
Szöveges ítélet
Szerettem az első néhány hétben, mert érdekes volt. Tele új megoldásokkal, nem olyan unalmas, hétköznapi, mint a többi. Örültem neki. Az első döbbenet az első tankoláskor ért, amikor tele tankkal a computer 300 km megtehető távolságot jelzett. 60 l benzinnel ez nem mondható soknak. Sebaj, gondoltam, biztos leragadt a szintjelző, majd bejáródik. De nem járódott be. Az autó rendkívüli módon sokat fogyasztott. 10 l alatt nem jött ki, bármilyen öregurasan is vezettem. Próbáltam a márkakereskedőnél orvoslást nyerni, annál is inkább, mert ez már a 3. új autó volt, amit náluk vásároltam, de csak süket füleket találtam és vállvonogatást kaptam. A világon senkit nem érdekelt a problémám. Alig vártam, hogy valahogy megszabaduljak az autótól, ez sikerült is 8 hónaposan, rengeteg veszteséggel. Az autót az első szériából vásároltam, jól felszerelt modell, 4,5 millióért. Egy hónap múlva a citroen megakciózta, 800ezer ft-al került kevesebbe. És a rossz tapasztalatok miatt az autó az első évben amúgy is nagy értékvesztés mellett még jó sokat tudott veszíteni az értékéből. De megérte, hogy lecseréltem, bármennyit is vesztettem rajta.
Hibalista
- Nem romlott el semmi. A fogyasztása volt teljesen abnormális.
Ide hordtam szervizbe
Citroen. Siófok
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Xsara, 1,6 | Következő autója? | Peugeot 407, 2,0 HDI |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.9/10) |
