Nem sport cupe, csak sportos kinézetű cupe
Szöveges ítélet
A autót a páromnak vettük idén (2008) szeptemberben, tehát nem tudok túl sokat mondani még.
Első tapasztalatok vele:
Gyenge, futurisztikus, gyenge, gyönyörű, gyenge!
Nagyo szép autó, iszonyúan kényelmes ülések, meglepően tágas bellülről. Sőt, már értem miért van majdnem mindegyikben gyárilag tolatóradar. Abszolút nem lehet jól érzékelni hol a vége. Ez a hátsó ajtó (3 ajtós cupe) igen szépre de annál zavaróbbra sikerült. Ráadásul nekünk panoráma tetős, tehát a motorháztető végétől a csomagtartó kilincsig színte végig üveg. Ez igen zavaró is tud lenni. Hölgyeim - Uraim! Tessék bele kérni parkoló radart, megéri!
1.6L motor 110Le. A fogyasztás 8L átlagban normális használat mellett, viszont ha picit siet az ember fia akkor hamar elindul felfelé. 10liter könnyen lehet városban, de a 12 is elő fog fordúlni. Ehhez képest nagyon gyenge! Bele sem merek gondolni milyen lehet az 1.4-es. Lehet eltúlzom, mert nekem egy 2.0 Xsara VTS 136Le van, de nem azt érzem hogy ez 26 lóval gyengébb! Kb 90-95Le lehet valós. Igaz ami igaz nehéz a kaszni. De akkor is lusta!
Na jó nem bántom tovább...
Párom szerint tökéletes. Végülis az övé :-)! Neki kell hogy jó legyen. A Fiat után nekem is az lenne! Az értékeléseket ő ítélte meg!
Jó megoldás:
A csepp alakú tükör, a középre helyezett fényáteresztős kijelző (ami lehetne éjjel is fehér megvilágítású sárga helyett), a fix kormányagy (ez szerintem azért született mert ennyi gombot igen nehéz lenne beazonosítani ha még mozogna is így viszon nagyon jó hogy ott van minden), a full üveg tető, a sebesség tartó automatika, a parkoló radar, stb... Sok jó van benne!
Rossz: A könyök támasz nagyon rossz helyen van, és mindíg visszacsúszik! Igazán ott mardhatna ahová beállítom. A 17"-os kerekekkel gyönyörű, de hangos! Nem kell rá 17"-os (205/50/17)! A téli 16" (205/55/16) tökéletes méretben is és már nem is kopog a futómű. A gyári kerékőr rossz! Könnyen tönkre tudja vágni egy gyengébb képességű szerelő mert rá tudjuk tenni rosszul is a fejet. Gyári 12.000ft hozzá. Hát legalább nem drága ha cserélni kell.
Összefoglalva ez egy kényelmes, szép női autó ha nem siet a hölgy sehová! Rengeteg a pakolós hely és van gyárilag "táska fogas" is a jobb 1. előtt.
Üdv: Carpe
Hibalista
- Féklámpa kapcsoló. 600ft szakszervízben beszerelve!!!!!!!!!!!!!
- Kerékőr készlet 12.000ft
Ide hordtam szervizbe
Cirtoen Őrmező
2800 Tatabánya Alkotmány út 2/b
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Punto II. 1.2 fapad | Következő autója? | Marad ez még sokáig |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |