A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 C4 VTR+ Cupe 1.6 110Le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem sport cupe, csak sportos kinézetű cupe

Szöveges ítélet

A autót a páromnak vettük idén (2008) szeptemberben, tehát nem tudok túl sokat mondani még.

Első tapasztalatok vele:
Gyenge, futurisztikus, gyenge, gyönyörű, gyenge!

Nagyo szép autó, iszonyúan kényelmes ülések, meglepően tágas bellülről. Sőt, már értem miért van majdnem mindegyikben gyárilag tolatóradar. Abszolút nem lehet jól érzékelni hol a vége. Ez a hátsó ajtó (3 ajtós cupe) igen szépre de annál zavaróbbra sikerült. Ráadásul nekünk panoráma tetős, tehát a motorháztető végétől a csomagtartó kilincsig színte végig üveg. Ez igen zavaró is tud lenni. Hölgyeim - Uraim! Tessék bele kérni parkoló radart, megéri!
1.6L motor 110Le. A fogyasztás 8L átlagban normális használat mellett, viszont ha picit siet az ember fia akkor hamar elindul felfelé. 10liter könnyen lehet városban, de a 12 is elő fog fordúlni. Ehhez képest nagyon gyenge! Bele sem merek gondolni milyen lehet az 1.4-es. Lehet eltúlzom, mert nekem egy 2.0 Xsara VTS 136Le van, de nem azt érzem hogy ez 26 lóval gyengébb! Kb 90-95Le lehet valós. Igaz ami igaz nehéz a kaszni. De akkor is lusta!
Na jó nem bántom tovább...
Párom szerint tökéletes. Végülis az övé :-)! Neki kell hogy jó legyen. A Fiat után nekem is az lenne! Az értékeléseket ő ítélte meg!

Jó megoldás:
A csepp alakú tükör, a középre helyezett fényáteresztős kijelző (ami lehetne éjjel is fehér megvilágítású sárga helyett), a fix kormányagy (ez szerintem azért született mert ennyi gombot igen nehéz lenne beazonosítani ha még mozogna is így viszon nagyon jó hogy ott van minden), a full üveg tető, a sebesség tartó automatika, a parkoló radar, stb... Sok jó van benne!

Rossz: A könyök támasz nagyon rossz helyen van, és mindíg visszacsúszik! Igazán ott mardhatna ahová beállítom. A 17"-os kerekekkel gyönyörű, de hangos! Nem kell rá 17"-os (205/50/17)! A téli 16" (205/55/16) tökéletes méretben is és már nem is kopog a futómű. A gyári kerékőr rossz! Könnyen tönkre tudja vágni egy gyengébb képességű szerelő mert rá tudjuk tenni rosszul is a fejet. Gyári 12.000ft hozzá. Hát legalább nem drága ha cserélni kell.

Összefoglalva ez egy kényelmes, szép női autó ha nem siet a hölgy sehová! Rengeteg a pakolós hely és van gyárilag "táska fogas" is a jobb 1. előtt.

Üdv: Carpe

Hibalista

- Féklámpa kapcsoló. 600ft szakszervízben beszerelve!!!!!!!!!!!!!
- Kerékőr készlet 12.000ft

Ide hordtam szervizbe

Cirtoen Őrmező
2800 Tatabánya Alkotmány út 2/b

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Punto II. 1.2 fapad Következő autója? Marad ez még sokáig
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)