Megvetted? Akkor szabadulj meg t?le miel?bb!
Szöveges ítélet
Tempomat kiváló
Motor kiválóan gyorsul
Csendes?
Pénztárca kimél?-egyenl?re garanciális(DE UTÁNA?), A SOK SZERVÍZBEN TÖLTÖTT ID?T KI FOGJA MEG TÉRÍTENI?
Fogyasztás : város 4,5-5l vegyes 5,0l
autópálya 6,5l 170-es tempónál
Szerettem mert kényelmes, de egy kicsit már unom a szervízek értetlenségét, nem nagyon értenek hozzá, szakképzetlenek.
Hibalista
- 1 hetes korában díszlécek (a szélvéd? takarására) eltörött levált, 1550km-nél morordiagnosztika hibát jelzett, úgy hogy a motor hidegindítás után önmagától leállt és újraindítás után a motordiagnosztikai lámpa folyamatosan égett, nem aludt el. (szégyen volt az autót tréleren szállítani), 2000km-nél még mindig motordiagnosztikai hiba, de most már tapasztalatokkal a saját lábán bevíve a szervízbe, az autón er?sebb gázadásnál és kanyarban er?s kopogó hangot hallatott, de ennek hibáit két alkalommal sem tudták megfejteni. A 12000km megtétele után is motordiagnosztikai visszajelzés mint mindig hideg motorral és reggel munkába indulás alkalmával. Ezt követ?en már egy kicsivel okosabbak lettünk szerel?kkel, mert a kopogást adó hibát talán megtaláltuk amely a váltó és motor tartó gumibakok lelazulását vélték felefedezni, melynek csavarjait meghúzták, így egyenl?re eme hiba úgy néz ki hogy kijavítva. A motor leállása és a motordiagnosztikai hibát, vagy hibák okát mint mindig nem találják.Sajnos. Ezen szervíz alkalmával el?re egyeztetett id?pontban csere autót igértek el?zetes egyeztetésessel, de ez a szervízben egy kicsit másképpen alakult, mert mondván a csere nincs. Ez a gyönyör? hozzállás a Pécsi AutóLargó Kft-nél történt egy nagyarcú fönökkel tartott meg beszélés alkalmával.
- 2005-09-20. A kopogás megsz?nt a váltó és motor tartó gumibak meg húzása után, végre meg lett a hiba.
- 2005-10 hó az els? szélvéd? magától kitört, hát ez a "CITO" már csak ilyen!
- 2005-10-19. Ma végképp betelt a pohár, megint motordiagnosztikai hiba vissza jelzés és mint mindig éppen rohanásban voltam. Reggel viszem a szervízbe.
- 2005-10-20 A szervízben megint csóválják a fejüket pedig a hiba látható, olvasható a fedélzetiben, csak ?k nem akarják észre venni!
- Egy héttel kés?bb: Mint kiderült 2db izzító gyertya és az izzítórelé, magasnyomású befecskendez? nem m?ködik rendesen. De azért a szervízb?l megsúgják hogy a Bp.anyacég nem engedte idáig kicserélni az alkatrészt.Ez a jó szervíz, ki kell törölni a hiba kódót utána pedig elszámolható a szervíz költség Bp.felé. Tuti szakemberek! Ezek után azóta is a szervízben áll mert én nem ozom el, és a következ? lépésben az ügyvédemmel karöltve beperlem ?ket! "VISSZA A PÉNZEMET!"
-
Ide hordtam szervizbe
Pécs AutóLargó Kft, a lehet? legszarabb szervíz mellyel csak találkozhattál. "NEM ÉRTEM HOGY EZEK A CÉGEK MIÉRT NEM MENTEK MÉG CS?DBE? ÉN EZT KÍVÁNOM A 2006-OS ÉVRE!"
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
-
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Suzuki Liana | Következő autója? | Bmw520d |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.2/10) |
