Második Trianon
Szöveges ítélet
Talán kezdjük ott, hogy a csomagtartóból lecsíptek a tervez?k egy jó fél métert, és azt oda kopipésztelték a kormány elé. De minek ? Állítólag így már csillagos ötösre lehet zúzni. Na mindegy. A legbosszantóbb a kormányszervó, ami kis sebesség? tolatáskor is nyüszít mint a fába szorult féreg. A beépített illatosító kb. 1 hétig tart, utána cserélheti az ember - és mekkora poén, nem gyárt bele betétet a wunderbaum! Csak a citroen, ott pedig nem valami olcsó.
A gyújtáskapcsolónak csak 3 állása van: 1. kormányzár 2. gyújtás 3. motor indítás. A poén az, hogy a gyújtás és a kormányzár között nincs köztes állapot, így ha valahol leállítom a motort, és közben mondjuk a kedvenc zeném megy a rádióban, akkor újra gyújtásra kell kapcsolni. Persze ott csak néhány percet enged az elektronika, utána teljesen letilt mindent, mondván hogy economy mode active, azaz nehogy lemerüljön az aksi 15 perc rádiózástól. Tiszta vicc.
Néhányszor megmakacsolta magát a távirányítós zár is, sokszor van, amikor nem hajlandó nyitni. áááááá francia elektronikától ments meg uram minket.
A hátsó ül?lap lehajtását 2 hurkapálca vékonyságú fémrúd tartja, hát nemtom meddig fogja bírni.
Meglep?, hogy a gyári gumisz?nyegeknél kihagyták a bal láb pihentet? felületét, így es?ben maradandó nyomokat hagyhatunk a padlósz?nyegen. A rögzítésük is több mint poén, mert 2 m?anyag csavar fogja, amit csak kitépni lehet, mert hiába tekeri az ember, nem megy semerre.
A kábelezésr?l meg csak annyit, hogy a legtöbb helyen kispórolták a gégecsöveket, azok funkcióját egy ritkásan rátekert ragacsos rongyszalag próbálja ellátni. És ha már elektronika, akkor mekkora id?zített bomba, hogy a generátor forgótekercsét premier plánba látja az ember, ez akkor okozhat vicces pillanatokat, ha pl. es?s id?ben kifogy az ablaktörl?, felnyitjuk a motorháztet?t, hogy újratöltsük, és addig szépen beleesik az es? a tekercsbe és egy gyönyör? zárlatot hoztunk létre. A stílus útján. Nem hiába menekülnek el?le az IC-k a reklámban, egyik sem szeretne ilyen körülmények között beépítésre kerülni.
Egyetlen pozitívum, hogy kényelmes az ülése, bár itt is meg kell jegyeznem, hogy a fejtámlákat csak magasságukban lehet állítani, el?re hátra nem dönthet?ek.
Ezek után kíváncsi vagyok, hogy meddig bírja.
Hibalista
- Kormányszervó parkoláskor visít - nem tudták megjavítani.
Ide hordtam szervizbe
Citroen nagy
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra classic 1. | Következő autója? | Opel vagy Honda |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
