Legközelebb az akasztást választom helyette
Szöveges ítélet
A szexindexem fantasztikus volt, a futurisztikus kulsejet mindenki csodalta.Csomagtarto picike, a motor gyenge, a fogyasztas nagy, a sok belso muanyag boritas emlekeztet egy LADA Samara belsejere.
Hibalista
- Ha ugy gondolta a draga, akkor nem akart elindulni.Reggel rettegve keltem fel, hogy hajlando lesz-e egyeltalan megmozdulni es nem fogok-e lekesni a munkabol miatta.Ha eppen nem indult, vagy varakoztam egy ideig es esetleg meggondolta magat, vagy hivtam az automentot es irany a szerviz, ahol persze mondtak, hogy nem tudjak mi lehet a baja, mert semmi hibakodot nem jelezett. Ok valami kormanyelektronikara gyanakodtak, de biztosat nem tudtak mondani.3600 km-t volt a kilometerorajaban mikor utoljara megadta magat, amikor is kicsereltettem egy benzines Meganera, amiben nem csalodtam a vele eltoltott 12000 Km alatt.
Ide hordtam szervizbe
Citroen markaszerviz egy nagyvarosban. Az egyetlen, de a Picassommal mar megszoktam, hogy se emberileg, se szakmailag nem utik meg azt a szinvonalat ami egy markaszervizetol elvarhato.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 3500 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Citroen C5 | Következő autója? | Renault Megane II |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.9/10) |
