A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 1.6 VTI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kettősségek

Szöveges ítélet

4 éven át Suzuki WagonR+-t vezettem, majd megtetszett egy három ajtós 1.6-os benzines C4. Édesapám segített benne, így elhoztuk. 1,5 év alatt 26 ezer km-ert tettem bele, ezek tapasztalatairól írnék néhány sort.
209000 km-errel vettük meg, új tárcsákkal, új nyári gumikkal. Látszatra ekkor rendben volt a kocsi. Nagyon kényelmes, jó úttartás, kézre eső kapcsolók voltak az első tapasztalatok.
Másnap jött az első probléma, a csomagtér kapcsolója megadta magát, a központi zár nyitásakor megnyitotta a csomagtartót. 30 ezerért orvosolták is.
A autóba projektoros lámpa volt, amivel sötétben szinte semmit nem lehetett látni. Szerencsére adták hozzá az eredeti lámpát. Itt jegyzem meg, hogy a H7-es izzót 10000 km-erenként cserélni kellett, mert kiégett, cseréje nem egyszerű mutatvány.
A vásárlást követően 3 hónap múlva gondok akadtak a kipufogóval, egy kollégám segített benne, de egy év múlva újra jelentkezett a gond, ismét orvosoltuk.
Aztán jött egy komolyabb probléma tavaly nyár végén, a kormánymű felől kanyarodáskor nyikorgás hallattszott. Citroen szakszervízben 450ezer Ft-os javítást adtak meg...hagytam. Egy ismerősünk megcsinálta 100ezer Ft-ért. A Kormányművet kellett feljavítani.
Közben volt egy toronycsapágycsere is, amit 11 hónappal az eset után ismét kellene cserélni.
Idén tavasszal még volt ilyen probléma, hogy egy kapcsoló meghalt, így féklámpák nem jeleztek fékezéskor. Nyáron motortartóbakot kellett benne cserélni.
A ablakemelője nem mindig csinálta azt amit kellett volna. Mintha összezavarodott volna.
Amíg nálam volt, kétszer cseréltettem benne olajat, 10000 km-enként. Motorikusan semmi baja nem volt, igazából olyan volt, mint egy tank. Lassan gyorsult, és a hasát is igazán szerette. 8 körül volt az átlagfogyasztása.
A napokban lecseréltem egy 2009-es Ford Fiestára, miután legalább 300ezer Ft-ot kellett volna rákölteni. Szerettem és még most hiányzik is. Az ülése nagyon kényelmes volt, hosszú távon sosem fáradtam el benne. Viszont a problémák miatt néha már elment a kedvem a vezetéstől. Érdekes egy kaland volt...

Hibalista

- Kormánymű, toronycsapágy, kipufogódob, csomagtartózár

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Speciál

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 209000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? WagonR+ Következő autója? Fiesta
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)