A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 1.4 Tendance (Benzin) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes, megbízható útitárs

Szöveges ítélet

2006. októberében vettem az autót újonnan. Az új autó vásárlását rengeteg márkakereskedőnél tett látogatás előzte meg. Gyakorlatilag az itthon megvásárolható márkák mindegyikét megtekintettük, mielőtt a C4 mellett döntöttünk. (már csak azért is, hogy legyen viszonyítási alapunk) Az autó ügyintézése korrekten, pörgősen haladt az előleg kifizetése után. (kb. 1 hét leforgása után már az új C4-ben ültem..) A Xsara után (előtte az volt) furcsa volt az autó, de gyorsan megszoktam a középre helyezett digitális műszerfalat, illetve a 16"-os 205/55 -ös kerekek adta úttartást. A műszerfal mindig jól látható, lehet ragyogó napsütés vagy éjszaka. Nekem tetszik ez a digitális megoldás, de 21.század lévén már lehetett volna a mobiltechnológiában is alkalmazott TFT is. A kapcsolók logikusan vannak elhelyezve, könnyen hozzáférhetők és jól működnek (kivéve a központizár kapcsolója, mert ez igencsak bekerült az ablaktörlő kapcsló takarásába...) Az elektromos kütyük hibátlanul működnek. (el. ablak, el. tükör, ablaktörlők, tempomat, CD, központi,visszajelzők, hazakísérőfény, stb...) A motor rázkódás mentesen és csendesen (hidegen is) üzemel. Az előző 1.4-es motorokhoz képest még energia tartaléka is van, köszönhető a plusz 15 lóerőnek. 70%-ban városban és országúton járok vele, így nem hiányzik az 1.6-os motor. A váltó a szokásos Citroen váltó(hosszú út + lötyögés), de nincs vele gond. A futómű a jó magyar kátyúkat már kezdi megszokni, szegénykémet nem erre tervezték, de itt sincsen különösebb gond.
Mindent összegezve hosszútávú és rövidtávú utak alkalmával egyaránt kényelmes, megbízható útitárs. A nyáron le lett tesztelve: Bőröndök, táskák, babakocsi + 4 felnőtt + 1 gyerek(gyerekülésben) simán elfért, csupán a kalaptartót kellett otthon hagyni.

Majd 20.000 km alatt a lökhárítós ügyet leszámítva panaszmentesen közlekedtem úgy, hogy szinte minden nap használom az autót.

Hibalista

- Hátsó lökhárító tartó műanyag elengedett, így a lökhárító résnyire távolodott a karosszériától. A tartó cseréje megoldotta a problémát, most már úgy áll a löhárító, mint azelőtt. A jobb oldali kárpit ragasztása a melegben felengedett, ezért kitülemkedett. Garanciában ezt is cserélték.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Hajas Salgótarján

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Xsara 1.4 Következő autója? C4 Picasso vagy C5
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)