Kényelmes és szép
Szöveges ítélet
Ugyan, még nem mentem sokat a kocsival, de az első benyomásokat leírom.
Nem tudom, a márkatársak milyen autóból ültek át, de van egy pár dolog, amit nem igazán értek, miért szidnak. Ilyen pl. a csomagtartó mérete, a műszerfal megoldása, ülések, kényelem...stb.
Nyilvánvalóan ezeket a dolgokat meg tudták nézni, amikor elmentek tesztvezetésre. Akkor mi a francnak megemlíteni hibának? Látta mit akar vásárolni, nem? Miért vesz meg valaki olyan autót, ami nem tetszik neki? Sokan elfelejtik, hogy régen mi magyarok, elmentünk külföldre Trabikkal, Skodával, Ladával és egyéb csodamasinákkal, extra az volt a kocsiban, ha sikerült letekerni az ablakot, most meg mindenki szidja, ha nincs benne elektromos herehimbáló. Átesés a paci túlfelére.
Szerintem, ez egy nagyon kényelmes autó, menettulajdonságai jók, a fékjei pedig talán a legjobbak, amit valaha is tapostam autóban. Rálehelek, és kiszállok a szélvédőn.
Persze, mint francia márka, nem tudom mennyire lesz megbízható, de remélem a legjobbakat. A fogyasztásáról egyelőre nemigen lehet semmit írni, az autó bejáratós, a végleges fogyasztás, majd csak később áll be. Városban eddig max 8.5-öt evett meg, hosszabb úton elég 6.5 liter is. Egy 1200 kg fölötti súllyal számolva, nem olyan rossz, 1,6-os mocitól.
Adtak a szerkezethez illatosítót is, ami jó ötlet, bár a kocsi tipikus "új" szaga, eddig sikeresen elnyomta...
Az üléseket eltalálták, a Coupe-változat miatt sportosabbak, és remek az oldaltartásuk. A 205-ös Michelin-eknek köszönhetően fekszik az úton, mintha sínen menne. Lehet, hogy csak azért annyira jó ez az autó, mert eddig Skodát vezettem a legtöbbet, de a jóhoz könnyű hozzászokni.
A csomagtartó mérete nekem bőven elég, ha annyira sokat akarnék cuccolni, akkor vettem volna egy furgont...
A váltóval kapcsolatban is sok kritikát olvastam, csak nekem nincs vele bajom? Precízen kapcsolható, és minden fokozatot könnyen bevesz. Semmifajta "lötyögés" nem tapasztalható.
Az autó belteréről is csak a legjobbakat írhatom, igényes munka, kellemes tapintású anyagok mindenhol, krómozott kilincs, váltó, stb.
Összességében egy kiváló autó, hosszabb utazásra kimondottan alkalmas, hátul is meglepően nagy fej- és lábtérrel. Nem sportkocsiként kell vezetni, széthajtani, így talán sokáig nem lesz vele gond.
Hibalista
- Még új. Semmi!!!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Skoda | Következő autója? | Remélem még marad... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
