A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 1.6i Exclusive 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Kényelmes családi autó

Szöveges ítélet

Egy 1.4-es dizel Citroen C2-bol ultem at ebbe az autoba, es a kulonbseg oriasi!
Sokkal jobb auto erzetet kelti a C4, persze ennek is vannak kissebb nagyobb hianyossagai, de itt inkabb az oszeszereles minosegere gondolok! Mondjuk eddig csak egy dolog van amiben bele lehetne kotni, az pedig a bal oldali levegobefujo kornyeken valami neha az ut minosegetol fuggoen berecseg/benyikorog, nevezzuk ahogy akarjuk! Ez egy 2 honapos autonal nagyon kiabrandito tud lenni!
Ami nagyon szokatlan volt szamunkra eloszor, hogy egy dizel auto utan milyen csend van az utasterben! Viszont ennek ellenere ezt az 1.6-os benzin motort en szemely szerint nagyon hangosnak tartom, van egy alap bugasa/sipolasa es a szelepek is allandoan "kopognak"! Az ismeretsegi korunkben van egy 1.3b Ignis tulaj, nah azt a motort alig lehet hallani, hogy be van-e inditva eppen, vagy sem:) En is valami ilyesmire szamitottam, de hat ez legyen a legnagyobb baja a motornak! Amugy a moci teljesitmenyevel meg vagyok elegdeve, persze a hasonlo urtartalmu turbo dizelek mintha jobban mennenek, de hat azert azoknak joval tobb nyomatekuk is van! A fogyasztas labtol, es utvonaltol is fugg, varosban 9-9.5, orszaguton 7.5 korul fogyaszt!
Az auto sokkal kenyelmesebb mint a c2 volt, azzal 6x jartuk meg a belgium-magyarorszag utat es altalaban a vegere mindig megfajdult a hatam/derekam a hosszu egy helyben ulestol! Ezzel tavaly nyaron mentunk haza eloszor es egyaltalan nem fajt utana a hatam/derekam! Szoval eddig kenyelembol jeles! Pakolni is nagyon jol lehet bele, a csomagter pont eleg nagy! Negy jol megpakolt soporttaska melle meg egy csomo dolgot bele lehet tuszkolni az uresen maradt resekbe!:)
Mas c4 tulajokkal ellentetben nekem 20 ezer kilometer utan csak 3 deci oljat kellett utantoltenem, bar szerintem foloslegesen tettem, mert meg a minimum kozeleben sem volt a palcika, nagyjabol 2/3-on allt az olajszint!
Az autonak szerintem nagyon jo az uttartasa, jol tapad, lehet vele durva manovereket veghezvinni!:P
A fek meg a mai napig is kepes meglepetest okozni, a 4 tarcsafek baromi jol fekezi az autot! Az ABS-nek eddig nagyon ritkan kellett besegitenie!

Alapjaban veve ez egy jo auto lenne....ha kb. 1 honapja nem jott volna elo az a franya rangatas kuplungolas kozben, de errol bovebben lentebb a hibaknal! Az egeszben az a legviccesebb, hogy az elozo sensodrive(automata) valtos c2-m is ezt csinalta:) Lehet, hogy meg vagyok atkozva en ezekkel a tengelykapcsolokkal!:)

Ez elegge elrontja az autorol alkotott osszkepet, meg amugy sem szeretnek komoly velemenyt nyilvanitani egy alig tobb mint 1 eves autorol! Meg nem lehet tudni, hogy mennyire lesz megbizhato ez a francia szepseg! A C2 soha nem robbant le, mindig elvitt ahova kellett! Remelem a C4 is lesz annyira megbizhato!

Post update a jovoben varhato!

Udv; Peti!

Hibalista

- - 2 honapos kora(2k km.) ota erzek egy fajta rezonalast kuplungolas kozben a kuplung pedalban! Talan a tarcsa forgasa lehet eme kulonos jelenseg okozoja?:) Termeszetesen a szervizben ezt nem erzik, ezert a hiba okat nem is kerestek!
- - hangosnak talalom a szervot, kormany tekergetes kozben sipol/bug/cincog, nevezzuk ahogy akarjuk! A szerviz szerint ez ilyen konstrukcio, tehat normalis!:)
- - 14 honapos korban(20k km.) leesett a bal hatso lengescsillapito porvedoje, ez szeriahiba, gariban javitottak!
- - nagyjabol egy idoben(20k km.) a porvedovel elkezdett lotyogni a gyujtaskapcsolo, ezt ugyszinten gariban javitottak
- - erdekes , hogy megint kb. 14-15 honapos koraban jon elo valami!:) Szoval arrol lenne szo, hogy az auto egyesben, kuplungolas kozben neha enyhen erezhetoen berangat, valamint kettesben visszavaltas kozben is, kb. abban a pillanatban amikor felporog a motor! Lehet, hogy hullamos a tarcsa? Termeszetesen a szervizben a szerelonel ez nem jelentkezett!:) Remelem a gari lejarta elott rosszabbodni fog az allapota...

Ide hordtam szervizbe

Belgiumban a genki Autogarden citroen markaszervizbe hordtam eloszor, ahol az autot is vettem....

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

....majd a houthaleni Bosmans citroen markaszervizbe

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? C2 VTR 1.4HDI Sensodrive Következő autója? meg nem tudom
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)