A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 1,6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó feleség

Szöveges ítélet

Én is úgy indultam neki a használtautó vásárlásnak, mint sokan mások: francia szóba se jöhet. Aztán a sokadik kikozmetikázott japán roncs után beláttam, hogy vagy szerzek még egy milliót, vagy az állapotra koncentrálok a márka helyett. Így lett végül egy keveset futott, gondosan karbantartott Citroenem, és egyáltalán nem bántam meg.

Amiért szeretem:

-Kényelmes. Kategóriája legjobb első üléseivel bír.
-Dinamikus. BMW-k előzgetésével nem is próbálkozok, de sokkal többre képes, mint amennyit várna tőle az ember.
-Élmény vezetni, sokkal több szimpla közlekedésnél.
-Igazából nem megbízhatatlan, a motorja/lényegi alkatrészei sosem hagytak cserben.
-Szép.
-Kitűnő ár/érték arány, köszönhetően a méltatlanul alacsony presztízsnek.
-Egyáltalán nem rozsdásodik, pedig sosem élt garázsban.

Amit utálok benne:

-Dinamikus vezetésre csábít, de elkéri az árát: 10+litert fogyaszt (budapesti használat mellett)
-Autópályán hiányzik a 6-os sebesség, 4000 fölött pörög, és ennek megfelelően fogyaszt.
-A váltója tipikus francia, kicsit erőltetni kell.
-Kényes, néhány havonta prémium benzint kell neki adni, hogy tisztuljon a motor - legalábbis ha sokat használjuk hidegen, kis utakra.
-Alacsony presztízs: aki nem ismeri, lenézi, mert francia.
-A csomagtér lehetne nagyobb.

+1 A sebességet szép nagy számokkal jelzi ki a műszerfal közepén, szóval a feleségem mindig "figyelmeztet", ha "véletlenül" átlépem a határt.

Összességében szerethető, élmény vezetni és hosszabb utakra is kényelmes. Olyan, mint a jó feleség. Néha hisztizik, néha költeni kell rá, de megéri: egyszerre hű társ és szenvedélyes szerető.

Hibalista

- A kopókon kívül a legdrágábbak: - -Hátsó féknyereg/tárcsa/betét (120e+munka) - -Hosszbordásszíj feszítőgörgő (30e+munka) - -olajteknő (korábbi gányolás miatti csere, bontott 20e+munka) - -Olajszűrőház

Ide hordtam szervizbe

Citroen-Peugeot klinika, Csepel

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Radius Ray Kft. (Kerülendő!)

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 86000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? C4 Grand Picasso
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)