Fürge gyík
Szöveges ítélet
Pár napos a gk. mivel az utóbbi években szinte csak citrom volt úgy érzem van mihez mérni, a párszáz megtett km ellenére.
A benyomások egyértelműen jók, a legkisebb dieselt kicsit félve rendeltem meg mivel próba csak benzinessel volt. A 1.4B valami tévedés lehet, az 1.6B hozta azt amit elvár az ember ilyen modelltől.
A diesel, az nekem nagyon kellemes meglepetés. Igen agilis az 1-2-3 sebességnél szinte kényszert érez az ember a gyors váltásokra nagyon el van találva a váltó-motor együttes. Apropó váltó, ez nem tetszik mi is? a hosszú úton járó nehézkes kar, ez egyszerűen szégyen 2007-ben. A hátsó futómű tényleg kopog, az ítéletekben leírtak szerint tipus sajátosság (remélem), de nem zavar. Ezzel le is zárom a negatívumok felsorolását ami egyrészt szubjektív, másrészt ha a gk. 90 %-val meg vagyok elégedve nem fanyalgok a maradék 10 %-on.
Esztétikailag nekem bejön kívül-belül, térkínálata jó, a csomagtartó átlagos. A műszerfal, ajtók oldala műanyag, de nem kellemetlen amit egy 4 mill. diesel autóból ki lehet hozni az minőségileg benne van. A fogyasztása 5 liter körül lehet ami nagyon jó a kijelző 4,6 l mutat igaz 80 % országút a többi pest jobbnak tűnik mint a volt C2 1.4 hdi fogyasztása, és az elindulásnál sem kell a kuplung felengedést annyira figyelni.
A tempomat jó helyen van és könnyen kezelhető.
Ideális választásnak tűnik, napjaink autója, kis fogyasztás, jó menetdinamika, elég jó komfort jellemzi. Aki szív szerint vesz autót és csicsázza ezt-azt-amazt rendel azért gondoljon arra, hogy a gk értékvesztése az átlagosnál nagyobbnak tűnik.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 500 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | citroen | Következő autója? | jó ez |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
