Francia dízeldudu - imádom, megbízható!!
Szöveges ítélet
Tavaly ?sszel vettem, a formája és a motorja fogott meg, f?leg, hogy kívül-belül egyedi, nem tucatautó. A motorja valóban dinamikus, jól húz alacsony fordulaton, és autópályán halk. Sokat járok vele külföldre, kb 140-nél pörög 3000-et! És tempomattal hegyen-völgyön tartja akár a 160-at is. Vegyes fogyasztása kb 5 liter. Futóm?ve sportos, de messze nem olyan kemény, mint pl egy A3-A4 Audinak. És az ülése hosszútávon is kényelmes, mert nem sziklakemény német ülés. (A Golfé botrány volt!) Mellesleg bármilyen furcsa is, az autó abszolút megbízható, sose hagyott cserben! Egyszer a tempomat hibát jelzett, de újraindításkor elt?nt a hiba, azóta semmi...(Mellesleg akkor csinálta, mikor negyedikbe volt tempomattal, én meg gáz nélkül kuplunggal ötödikbe raktam.). Ja, az egész fékrendszer, az ABS, ASR, ESP német Bosch például!
Ha megint választanom kéne, ismét ilyet vennék, csak 2,0 Hdi Exclusive-ot! Ajánlom mindenkinek! De ha lehet, ne benzinest vegyenek, az sokat fogyaszt, és nem húz ennyire!
Utóirat: páran írták, hogy "lekapja" a rendszámot a padka...Volt 4-es Golfunknak a lökhárítóját tépte meg párszor a padka, s?t, az olajtekn?je a szuper pesti utakon kilukadt...Öcsém jelenlegi A4-ének meg pár hete padkáztam a lökhárítóját, de nem szakadt le, csak 10cm-rel elhajlott...Akkor inkább a rendszám, nem?
Utóirat: az a párszázezer Ft igen megéri a dízel javára, mivel havi törlesztésben az néhányezer Ft! Az 1,4 benzinest meg b?n volt ebbe a szép kocsiba rakni...Kerüljék el!
Van 1-2 észrevételem a többi ítélettel kapcsolatban....
Nekem, aki 180 cm vagyok, NEM nyomja a lábam a középkonzol...Normálisan hátra kell tolni az ülést, és nem széterpeszteni, mint egy "éjszakai pillangó". Kong - na és? -5 csillagos törésteszt....Izzócsere nehéz??!! Nézzen meg a kedves társ egy Audi A4-et pl. Csak autószervizben lehet bármilyen izzót cserélni, mert a fél elejét le kell bontani!! Sok mai autónak csak márkaszervizben cserélik a legegyszer?bb izzóit is! Szétment a cégautó? - Azt mindenki kegyetlenül széthajtja, mert nem ez övé. 1,4-est meg b?n ekkora kaszniba tenni, senki ne csodálkozzon a 8-9 literes fogyasztáson! Ebb?l a kocsiból kizárólag Hdi-t szabad venni. Rosszak az anyagok? - Üljön be az új Civic betonkemény ülésébe, ahol a vezet?ülés majdnem a földön van, és szigorú kopogós m?anyag az egész m?szerfal. Hátul meg beleér a fejem a tet?be a 180 centimmel a Hondában. Szóval lehet, hogy nam a legjobb a C4, de Németországban 75 ezer szavazó szerint a 3. legjobb importautó....És meg kéne tanulni normálisan pontozni - pl ha elromlik a központizár meg a tempomat egyszer, akkor ne 1 pontot adjanak mindenre!!! Könyörgöm, hol itt a realitás?!
Hibalista
- Lehet, hogy hihetetlen, de semmi!
Ide hordtam szervizbe
Citroen Pásztor - mivel protekciós vagyok, jól bánnak az autóval, de nem a legolcsóbb...
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Golf IV 1,6i | Következő autója? | C4 2,0 Hdi Exclusive |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
