Drága francia kényes nő!!!
Szöveges ítélet
Én nagyon szeretem a kis motor llenére egész dinamikus az úton, ki lehet taposni belőle 180 feletti sebességet (1,4 benzin) ami azért nem rossz, csak akkor egy kicsit szomjasabb is a kicsike:) Ha kultúráltan vezetjük- mert néha szoktam:)- akkor 6,5 litert eszik mindössze, ami azért már nem vészes. Ha viszont ténylegesen közlekedünk, azaz el akarunk jutni A-ból B-be időben, akkor bizony 8 liter felett eszik. De lehet csak én sietek mindig. Én rengeteget utazom a C4-el és a kényelemre semmi panaszom. Nem sajgó derékkal szálok ki belőle sohasem. Azért volt kellemetlen élményem is, például Budapest-Gyöngyös távon az M3 autópályán halálfélelmet okozott nekem 2005 telén amikor is olyan instabillá vált az autó- hozzáteszem több tonna áru volt benne- hogy csak a szélső sávba kullogtam, mindenki leelőzött. Apropó teher. Ha valaki beűl hátra akkor vége a C4 szeretetemnek, mert a hátsó lengéscsillapitókat csak az autó saját tömegének elbírására tervezték. Ezt meghaladva iszonyatos hangokat hallunk a legkisebb kátyúval való már szinte harmadik tipusú találkozásunkor. Összegezve: valaki mindig be a akar ülni hátulra plusz kátyuk is akadnak hazánkban, elég gyakran szídom a C4 futóművét.
Hibalista
- Még semmi de annyian mesélnek rémségeket, hogy minden reggel úgy közelítem meg na most valami nem lsz jó:)
Ide hordtam szervizbe
Jászberény , Citroen Truka.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 34000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Focus | Következő autója? | C4 de diesel!!!! |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
