Dög-ól Károly bosszúja
Szöveges ítélet
Eszi az olajaaaaaaaaat !
Milyen érdekes, eddig azt hittem, hogy csak az ecotec motorba tettek cseszlovák olajfaló állatkát (megvan a régi kamu dokumentum film ?!?!), de nem, oltári nagyot tévedtem.
A miterand-fiúk is el?szeretettel beletenyésztették a cénégy motorjába azt.
Történet a következ?:
3000-nél le lett cserélve az olaj, ugye bejáratós volt, stb, na mondom, most már rendben lesz.
Nem is volt gáz, de azért - ecotecen nevelkedve - minden hétvégén rutinból megnézem a szintet, rendesen a pálcával.
Egyszer hesszelem lefelé a nívót mint szoktam, már látom, hogy baj lesz... 15000-t?l elkezdett szépen csökkenni, és 18000-nél már a minimumot mutatta a pálca. Rá kellett töltenem kb. 6 dl-t, és nagyon kíváncsi vagyok, hogy meddig lesz elég !!!
Az elektronika bosszantó hibáiról csak azért nem teszek említést, mert akkor ezernyolcszázhúsz és fél oldalas lenne irásom.
Egyetlen pozitív dolgot megemlítek: kényelem és tér szempontjából kit?n?, de ez nagyon sovány vigasz.
Végezetül kívánom a Citroennek, hogy soha az életben ne legyen nyereséges, és minél gyorsabban fejezze be tevékenységét a járm?iparban, hogy ezzel fellélegezhessen az emberiség.
Ammen.
:-)
Hibalista
- Olajszint, meg az összes elektronikai hiba megmutatta már magát.
Ide hordtam szervizbe
Citroen Nagy
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Opel Corsa | Következő autója? | Mindegy milyen, csak ne Citroen legyen. |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.6/10) |
