A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 1,6 Hdi 110 SX 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Díjnyertes forma+kiváló motor+64e km megbízhatóság

Szöveges ítélet

ELŐSZÓ: itt a népítéletben van pár furcsa C4 tulaj...
-Zörög az autó: ha mindennap kockakövön vagy katasztrofális minőségű úton közlekednek, sajnos bármelyik autó fog zörögni, még egy Audi is...
-Panaszkodnak, hogy gyenge benzinmotorral sajnos nem megy az autó - érdemes minimum 1,6-os benzinest venni, az 1,4 90 Le szomorú színfolt a kínálatban.
-Kopog a futómű: komfortosabb a legtöbb autóénál, és bele kell nézni a csomagtérbe, mi zörög a pótkeréknél. Ha még mindig, akkor ki kell cseréltetni a gyári lengéscsillapítókat, és csend lesz!
-CÉGAUTÓ: az ilyen ne írjon be, mikor "nem az enyém, kinyírom..." mentalitással a sok barbár kinyírja a kocsikat. Pl nem egy céges autót látok naponta padlógázzal, csikorogva hidegen indulni...Többen használják, lebecsülik...
-Elektromos problémák: MINDEN autónál bizonyos százalékban előfordulnak, a C4 sem kivétel, valaki kifogta, sajnálom.
-Szervizek: Hát, igen... Ki kell fogni. A Pásztor országszerte híres, a többit nem ismerem...
Sok ember nem veszi figyelembe a turbódízel használatának szabályait - teljesen más karakterisztikájú motor, és több törődést igényel, mint egy sima benzines. Nem húznak 1800 alatt, de afölött rakéták 4000-ig! Én nem fulladtam le egy dízellel se, hamar meg lehet szokni őket!
Formailag nagyon egyedi kívül-belül, nem véletlenül nyert több dizájndíjat. A kilátás a vastag oszlopok miatt megszokást igényel előre-hátra. A futómű nem franciás annyira:nagyon stabil, sportos. A műszerfal, miután megszoktam, nagyon megszerettem. A felszereltség - ennyiért (4,38m) ABS, ASR, ESP, AFU, REF, 6 lufi, mech. klíma (sajnos), tempomat és sebességhatároló, fed. komp., ködlámpa, hűtött kesztyűtartó, távir. közp. zár. A LÉNYEG: a piacon ár-értékben legjobb alsó-közepes kisdízel!! 1,6.os, 16 szelep könnyűfém blokk, változó geometriájú turbó, intercooler. Ez jelen van a Peugeot, Citroen, Mazda, Volvo, Ford, és már a Mini autóiban, a nagy 2,7-es Hdi pedig a Pug 607, Citroen C6, Jaguar és Land Rover autóiban...Tehát elképesztően halk, nem ráz, és azonnal reagál a gázra. 11mp alatt 100-on van, 136-nál pörög 3000-et autópályán, 80-ról 120-ra ötödikben 11mp alatt gyorsul. És ami fontos: SEMMI hangja nincs pl autópályán; 180 körül már erőlködik, és akkor kezd egy kis hangja lenni, de nem kellemetlen. A fogyasztás elképesztő: sportosan vezetek általában, országúton nyugodt vezetéssel 4,8 liter, városban hajtva (!) 6 liter, amúgy full vegyes 5,0-5,6 liter. Szfvár-Balaton nyáron hétvégén 4 fő klíma: 4,6 liter.
MAXIMÁLISAN megbízható, talán mert úgy vigyázok rá, mint az egészségemre ;-))) Semmi baja, a fogyasztás lement átlagban 5 literre, városban araszolva 6 liter. Semmi sem zörög továbbra sem, a futómű sajnos hangos - de miután kicseréltettem a hátsó lengéscsillapítót MONROE-ra, egyből csend lett...
Fontos!!!
BE KELL TARTANI A TURBÓDÍZELEK ÜZEMELTETÉSI
SZABÁLYAIT!!! Különben "meghal" szegény autó :-(
- olajcsere az előírt km-nél
- hidegindításkor kb 1 perc melegítés, fokozott terhelés
- nagy tempóról megálláskor vagy hosszú idejű használat után MINIMUM 1 PERC alapjárat - így lesz hosszú életű az autó.
Ami a legjobban megfog: BÁRMIKOR odalépek,(1800 fölött) erőteljesen húz, és húz!
Van akinek árban a benzines éri meg, mert a dízelnek kell bizonyos futásteljesítmény, amíg behozza az árát. Kalkulálni kell: magasabb törlesztőrészlet 100 km-ként 2 literrel kisebb fogyasztással gázolajból, vagy alacsonyabb törlesztőrészlet 2 literrel nagyobb fogyival benzinből...

Hibalista

- 2006.06.12. Többször visszahívtak szoftverfrissítésre, most meg a spanyol Michelin gumik selejtesek, de eddig hibátlan, és remélem, az is marad...
- 2006.12.13. A gumikat vadiújra kicserélték.
- 2007.08.03. Első ablaktörlők cseréje.
- Kiégett a bal és a jobb első tompított lámpaizzó...
- 2007.09.20. 64500 km. Továbbra sincs baja, de a hátsó lengéscsillapítók a magyar utak miatt elfáradtak, Monroe Reflex lett helyettük, az első fékbebtéteket cserélni kellett kopás miatt.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Pásztor

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Jóbarátom autószerelő, bármit megcsinál, szinte ingyen!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 64500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Astra Következő autója? Audi A6 2,5 Tdi Avant 164 Le Multitronic
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)