A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 1,4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak ne kellene kiszállni

Szöveges ítélet

A családi egyterű - szintén Citroen - után többféle autót nézegetve, véletlen kötöttünk ki újra ennél a márkánál. Nem volt szerelem első látásra, másodikra viszont megfogott, rabul ejtett. Kütyü-mániás lévén (imádok minden hárombetűst: ABS, ESP, GSM, GPS, stb...) külön tetszett az autó belseje, szokványostól meredeken eltérő kialakítása kívül-belül. Vásárlás előtt olvasgatva a róla (Róla) szóló fórumokat, sőt a Népítéletet is, vegyes kép alakult ki bennem. Az egyértelmű volt, hogy az autó minden csak nem unalmas, hihetetlen indulatokat tud gerjeszteni. Ez imponált. Egyszerűen nem hittem, hiszem, hogy létezik ennyire rossz autó 2005-ben, mint a C4. Tulajdonosokkal beszélgetve (nem Neten, élőben) viszont csak pozitívumokat hallottam, így belevágtam.
Csomagtartó tényleg nem nagy, a középső kijelző(k) nem szokványosak, esetleg zavarók is lehetnek. A kormányközép tényleg fix. A tükrök inkább viccesek, mint hasznosak. Az ablaktörlő szintén nem úgy működik, ahogy sokan gondolnák, ráadásul nem is pótolhatók TESCO-gazdaságos ablaktörlővel. De ezeket még vásárlás előtt tudtam! Ezek nem lehetnek egy tulaj gondjai, kivéve, ha valaki Webáruházban vette, mert ezek kiderülnek az első próbakörön. Utólag derült ki mondjuk, hogy az ablakspriccelő magassága nem állítható, ez inkább meglepő mint problémás. A kilátás, a holttér nem rosszabb mint a Picasso-ban, már megszoktuk.
Az 1,4-es motortól sokan óvtak, szerencsére nem olyan gáz, mint sok streetracer gondolná. IFA-k, IKARUS-ok a vert mezőnyben lámpánál, a többi nem fontos (nekem). Országúton, autópályán a KRESZ-t nagyjából betartva lehet haladni, nem őrülök meg a traktorok mögött sem.
Viszont egy gondom van: túl keveset töltök el benne, az autózás élmény vele, az eddigi autóim után nem hittem volna, hogy ennyire lehet kötődni egy kocsihoz.
Műszaki problémák: lehet, hogy lesznek, de a szervízen sok múlik, a kisebb városokban a rossz hír gyorsan terjed, és ezt Ők is tudják.

Hibalista

- Hátsó háromszögablak gumitömítése hullámos volt, cserélték.

Ide hordtam szervizbe

Citroen Sajti - Hódmezővásárhely
Korrekt cég, pontosak, néhány félreértés miatt nem 10-es.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Astra F Következő autója? Ami megtetszik
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)